Skip to contentSkip to navigation
@

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä!x

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ruukki

ID BBN rakensi Ruukille automaattisen liidikoneen, joka on nostanut merkittävästi myyntiä ja lisännyt markkinaosuutta kilpailluilla markkinoilla. Ruukki oli Rookie of the year -finalisti jo 2013 kansainvälisessä Markies-kilpailussa, ja Ruukin ja ID BBN:n saumaton yhteistyö voitti kultaa sekä 2014 että 2015.

Lataa PDF

F-Secure

PARAS KANSAINVÄLINEN KAMPANJA 

 

ID BBN:n toteuttama lanseerauskampanja palkittiin parhaana kansainvälisenä kampanjana globaalissa Markies-kilpailussa 2015.

Lataa PDF

AGA

KAASUKUNKKU-KAMPANJA

 

Nestekaasun turvallista käyttöä painottava hyväntuulinen kesäkampanja voitti kultaa kansainvälisessä Markies 2016 -kilpailussa, kategoriassa ”Best Integrated Consumer Marketing Program”.

Lataa PDF

Iron Mountain

TIETOVARASTOINNIN JÄTTI EUROOPPAA VALLOITTAMASSA

 

Yli 30 maassa toimivalle amerikkalaisyritykselle toteutettu markkinointikampanja ylitti tavoitteensa yli 150 prosentilla. Tuotto oli yli 4.7 M €, joten markkinointipanostuksen ROI oli 7:1.

Lataa PDF

ATOS

MARKKINOINNIN AUTOMAATIOTA OLYMPIALAISISSA

 

ID BBN toteutti yhteistyössä Iso-Britannian BBN:n kanssa tuloksekkaan markkinoinnin automaatiokampanjan Lontoon vuoden 2012 Kesäolympialaisten pääyhteistyökumppanille. Kampanjan tuoma ROI oli huikea 44:1, ja yritys sai kampanjan ansiosta luotua uutta liiketoimintaa 131 miljoonan euron arvosta.

Lataa PDF

Galleria

ID BBN on toteuttanut kymmeniä web- ja kampanjasivustoja eri asiakkaille, oheisesta PDF:stä löydät valikoiman esimerkkejä linkitettyinä sivuille.

Lataa PDF

F-Secure

PARAS KANSAINVÄLINEN KAMPANJA

ID BBN:n toteuttama lanseerauskampanja palkittiin parhaana kansainvälisenä kampanjana globaalissa Markies-kilpailussa 2015.

Lue lisää

AGA

KAASUKUNKKU

Nestekaasun turvallista käyttöä painottava hyväntuulinen kesäkampanja voitti kultaa kansainvälisessä Markies 2016 -kilpailussa, kategoriassa ”Best Integrated Consumer Marketing Program”.

Lue lisää

Iron Mountain

TIETOVARASTOINNIN JÄTTI EUROOPPAA VALLOITTAMASSA Yhdysvaltalainen Iron Mountain halusi pyrkiä uusille markkinoille, ja pyysi ID BBN:ltä apua. Monikanavaisen kampanjan liiditavoite ylitettiin yli 150 prosentilla, ja tuotto oli yli 4.7 M €!

Lue lisää

ATOS

Vuoden 2012 kesäolympialaisten pääyhteistyökumppanille toteutettiin monivaiheinen ja erittäin tuloksekas markkinoinnin automaatiokampanja.

Lue lisää

Galleria

ID BBN on luonut kymmeniä web- ja kampanjasivustoja eri asiakkaille. Katso tästä esimerkit linkkeineen!

Lue lisää

RUUKKI

ID BBN rakensi Ruukille automaattisen liidikoneen, joka on nostanut merkittävästi myyntiä ja lisännyt markkinaosuutta kilpailluilla markkinoilla. Ruukki oli Rookie of the year -finalisti jo 2013 kansainvälisessä Markies-kilpailussa, ja Ruukin ja ID BBN:n saumaton yhteistyö voitti kultaa sekä 2014 että 2015.

Lue lisää