Skip to contentSkip to navigation
@

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä!x

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Enter a comma separated list of user names.
Julkaistu 10.02.2017 - 10:21 Susanna Juusti

Creativity meets Data – markkinoinnin johtamisen haasteita ja hauskuutta

SEKin järjestämässä Creativity meets Data -seminaarissa 9.2. tarjoiltiin monipuolinen kattaus modernin markkinoinnin esityksiä. Osassa keskityttiin dataan ja rationaaliseen päätöksentekoon, osassa taas pääpaino oli luovuudessa ja oivalluksissa.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/CMD_Kissa_720x319.jpg?itok=2x08awjf2017-02-10T10:21:46+02:00Creativity meets Data – markkinoinnin johtamisen haasteita ja hauskuuttaSEKin järjestämässä Creativity meets Data -seminaarissa 9.2. tarjoiltiin monipuolinen kattaus modernin markkinoinnin esityksiä. Osassa keskityttiin dataan ja rationaaliseen päätöksentekoon, osassa taas pääpaino oli luovuudessa ja oivalluksissa. Punaisena lankana läpi viiden erinomaisen puheenvuoron kulki asiakaskokemuksen tärkeys ja oikea asiakkaan ymmärtäminen. Lapsikeskeinen ravintolakonsepti kahmi huomiota
Julkaistu 07.02.2017 - 12:06 Marjut Herranen

Rohkeasti kisaan, huipulla nähdään!

Törmäsin viime viikolla Elisan markkinointijohtajan Tomi Wirtasen artikkeliin markkinointikilpailujen tärkeydestä. Kirjoitus herätti huomioni kahdestakin syystä.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Competitions_Feb17-01.jpg?itok=Uhw09MCz2017-02-07T12:06:51+02:00Rohkeasti kisaan, huipulla nähdään!Törmäsin viime viikolla Elisan markkinointijohtajan Tomi Wirtasen artikkeliin markkinointikilpailujen tärkeydestä. Kirjoitus herätti huomioni kahdestakin syystä. Ensinnäkin meillä ID BBN:llä aihe on todella ajankohtainen, sillä viime viikolla lähetimme jälleen kerran omat hakemuksemme globaaliin Markie Awards -kilpailuun, jossa palkitaan markkinoinnin suurimpia menestyjiä eri kategorioissa. Palkinnot jaetaan vuosittain Las Vegasissa huhtikuun lopulla. ID BBN on viimeisen kolmen vuoden aikana kahminut jo neljä Markies-pystiä, joten jotain teemme oikein!
Julkaistu 17.01.2017 - 12:55 Tero Rantaruikka

Tapahtumajärjestäjän paras ystävä

Jos olet joskus järjestänyt yritystapahtumia, tiedät että kutsujen, uusintakutsujen, vahvistusten, muistutusten, kiitosviestien tms. säätäminen vie aikaa. Aikaa jonka käyttäisi mieluummin tapahtuman suunnitteluun ja järjestelyihin.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Teron-blogi_Jan_2017.jpg?itok=aq0Gq6lV2017-01-17T12:55:32+02:00Tapahtumajärjestäjän paras ystäväJos olet joskus järjestänyt yritystapahtumia, tiedät että kutsujen, uusintakutsujen, vahvistusten, muistutusten, kiitosviestien tms. säätäminen vie aikaa. Aikaa jonka käyttäisi mieluummin tapahtuman suunnitteluun ja järjestelyihin. Modernilla markkinoinnilla viestinnän voi helposti automatisoida.
Julkaistu 13.01.2017 - 12:36 Timo Kruskopf

Agiili – agiilimpi – sinä

Mitä se sinulle kuuluu, mitkä ovat markkinoinnin merkittävimmät trendit 2017? Kaikkien suurten trenditeesien viereen tein tavallisen markkinointi-ihmisen katsauksen siihen, miten maailma meitä taas eteenpäin kuljettaa ja mistä kannattaisi kiinni ottaa.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/blogi_timo_IMG_Jan17.jpg?itok=AU5sCH5Z2017-01-13T12:36:54+02:00Agiili – agiilimpi – sinäMitä se sinulle kuuluu, mitkä ovat markkinoinnin merkittävimmät trendit 2017? Kaikkien suurten trenditeesien viereen tein tavallisen markkinointi-ihmisen katsauksen siihen, miten maailma meitä taas eteenpäin kuljettaa ja mistä kannattaisi kiinni ottaa.
call-to-action
Julkaistu 09.01.2017 - 09:57 Julius Murtojärvi

5 vinkkiä parempaan call-to-actioniin

Puhelimen sähköpostisovellus kilahtaa, olet saanut uuden viestin. Avaat sähköpostin, silmäilet sitä ja huomaat nappulan, joka kehottaa sinua tekemään jonkin pienen asian, esimerkiksi lataamaan ilmaisen ebookin.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/CTA_kuva.jpg?itok=3m2O__412017-01-09T09:57:52+02:005 vinkkiä parempaan call-to-actioniinPuhelimen sähköpostisovellus kilahtaa, olet saanut uuden viestin. Avaat sähköpostin, silmäilet sitä ja huomaat nappulan, joka kehottaa sinua tekemään jonkin pienen asian, esimerkiksi lataamaan ilmaisen ebookin. Koska aihe vaikuttaa kiinnostavalta, klikkaat nappia ja siirryt sinulle räätälöidyssä kampanjassa seuraavaan vaiheeseen. Näin toimii sähköpostien tärkein osa eli call-to-action (CTA).
Julkaistu 04.01.2017 - 10:58 Markku Alikoski

DMP taipuu mainonnan täsmäaseeksi

Kohderyhmätietojen äärimmäisen tarkka hallinta tuo digitaaliseen markkinointiin huimat mahdollisuudet.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Bigdata_Jan17.jpg?itok=uTQW9fWK2017-01-04T10:58:41+02:00DMP taipuu mainonnan täsmäaseeksiKohderyhmätietojen äärimmäisen tarkka hallinta tuo digitaaliseen markkinointiin huimat mahdollisuudet. DMP eli Data Management Platform on tietovarasto, jota käytetään lukemattomista eri lähteistä kerätyn kohderyhmätiedon luokitteluun, analysointiin ja käsittelyyn. DMP:n sisältämä data jaetaan kolmeen pääluokkaan:
Julkaistu 29.12.2016 - 11:38 Jere Hakamäki

Tekstintekijän 7 lupausta

Aion alkavana vuonna olla kiltti copy ja hoitaa hommani hyvin. Tässä uuden vuoden kunniaksi koko läjä kirjoittamiseen liittyviä lupauksia.

1) En pitkästytä
Lyhyesti ja elävästi, siinä on ihanteeni. ”Brevity is the soul of wit”, sanoi Shakespeare.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/7lupausta-01.jpg?itok=phNNPYLd2016-12-29T11:38:42+02:00Tekstintekijän 7 lupaustaAion alkavana vuonna olla kiltti copy ja hoitaa hommani hyvin. Tässä uuden vuoden kunniaksi koko läjä kirjoittamiseen liittyviä lupauksia. 1) En pitkästytäLyhyesti ja elävästi, siinä on ihanteeni. ”Brevity is the soul of wit”, sanoi Shakespeare. 2) Kunnioitan lukijan älyäLiittyy edelliseen. Kun kirjoitan lyhyesti, tekstistä jää usein puuttumaan jotain ihan tarkoituksella. Fiksu lukija kyllä hoksaa puuttuvat palaset ja ilahtuu oivalluksestaan. Näin tarina jää paremmin mieleen.

Pages

Tilaa ID BBN:n uutiskirje

Kehity mainostajana ja markkinoijana. Tilaa ID BBN:n uutiskirje ja pysyt ajan tasalla modernista markkinoinnista!

Kiitos!

Rekisteröinti onnistui.