Skip to contentSkip to navigation
@

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä!x

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Julkaistu 11.05.2017 - 12:02 Markku Alikoski

Sisältömarkkinoinnin monityökalu runsaasti julkaiseville

Oraclen uudistunut Content Marketing Cloud tarjoaa runsaan valikoiman työkaluja sisältömarkkinoinnin keskitettyyn hallintaan.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/blogi_Compendium_analytics_2017.jpg?itok=4hC5eeSP2017-05-11T12:02:00+03:00Sisältömarkkinoinnin monityökalu runsaasti julkaisevilleOraclen uudistunut Content Marketing Cloud tarjoaa runsaan valikoiman työkaluja sisältömarkkinoinnin keskitettyyn hallintaan. Oracle Content Marketing Cloud, entinen Compendium, on tarkoitettu laajojen, lukuisia eri kanavia käyttävien markkinointioperaatioiden koordinointiin. Ohjelman viiden peen (Plan, Produce, Publish, Promote ja Prove) toimintamalli on tilaajapohjainen.
Julkaistu 03.05.2017 - 13:00 Tero Rantaruikka

Luo kiinnostavaa sisältöä, toimita oikeille lukijoille

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin automaation yleistyttyä entistä relevantimpi asia. Sisältömarkkinointi ei ole ehkä enää se kaikkein trendikkäin aihe ja voi tuntua jo loppuunkalutulta, mutta toimivan sisältöstrategian tärkeys kasvaa jatkuvasti.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Teron-blogi_Apr2017_a.jpg?itok=uXjIvAmI2017-05-03T13:00:48+03:00Luo kiinnostavaa sisältöä, toimita oikeille lukijoilleSisältömarkkinointi on markkinoinnin automaation yleistyttyä entistä relevantimpi asia. Sisältömarkkinointi ei ole ehkä enää se kaikkein trendikkäin aihe ja voi tuntua jo loppuunkalutulta, mutta toimivan sisältöstrategian tärkeys kasvaa jatkuvasti.
Julkaistu 23.03.2017 - 09:11 Tero Rantaruikka

Laadukas tuki on helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä

Jokaisella meistä on kokemuksia asiakastuesta. Olemme kaikki kohdanneet tympeää tukipalvelua tai odotelleet sähköpostiin vastausta päivätolkulla. Joka ikinen siis tietää, miten paljon huono tukipalvelu sapettaa, mutta silti moni yritys laiminlyö kyselyihin vastaamisen.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Teron-blogi_Mar2017.jpg?itok=DcVqqU8H2017-03-23T09:11:55+02:00Laadukas tuki on helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttäJokaisella meistä on kokemuksia asiakastuesta. Olemme kaikki kohdanneet tympeää tukipalvelua tai odotelleet sähköpostiin vastausta päivätolkulla. Joka ikinen siis tietää, miten paljon huono tukipalvelu sapettaa, mutta silti moni yritys laiminlyö kyselyihin vastaamisen.
Julkaistu 13.03.2017 - 15:29 Tero Rantaruikka

Suomalaisille huippukampanjoille Markies-ehdokkuuksia

F-Securen ja Atean markkinointikampanjat on valittu finalisteiksi Oracle Marketing Cloudin järjestämässä maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa. Palkinnot jaetaan Las Vegasissa Modern Marketing Experience -tapahtuman yhteydessä 25.4.2017.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/markies-tiedote-some_700x400_0.jpg?itok=9m6DEENA2017-03-13T15:29:47+02:00Suomalaisille huippukampanjoille Markies-ehdokkuuksiaF-Securen ja Atean markkinointikampanjat on valittu finalisteiksi Oracle Marketing Cloudin järjestämässä maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa. Palkinnot jaetaan Las Vegasissa Modern Marketing Experience -tapahtuman yhteydessä 25.4.2017. Markies on maailman suurin digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja palkitseva kilpailu.
Julkaistu 02.03.2017 - 08:12 Markku Alikoski

Zen ja integroinnin taito, osa 2: asiakasprosesseja palvelevat integraatiot

Kun perusintegraatio markkinointiautomaatio- ja CRM-järjestelmän välillä on tehty, liidi-, kontakti- ja yritystiedot liikkuvat järjestelmästä toiseen.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Zen2-01.jpg?itok=X925fO6e2017-03-02T08:12:15+02:00Zen ja integroinnin taito, osa 2: asiakasprosesseja palvelevat integraatiotKun perusintegraatio markkinointiautomaatio- ja CRM-järjestelmän välillä on tehty, liidi-, kontakti- ja yritystiedot liikkuvat järjestelmästä toiseen. Useimmille asiakkaillemme tämä on vasta alkuverryttelyä, sillä markkinointiautomaation suurimmat hyödyt saadaan automatisoimalla prosessit.
Julkaistu 10.02.2017 - 10:21 Susanna Juusti

Creativity meets Data – markkinoinnin johtamisen haasteita ja hauskuutta

SEKin järjestämässä Creativity meets Data -seminaarissa 9.2. tarjoiltiin monipuolinen kattaus modernin markkinoinnin esityksiä. Osassa keskityttiin dataan ja rationaaliseen päätöksentekoon, osassa taas pääpaino oli luovuudessa ja oivalluksissa.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/CMD_Kissa_720x319.jpg?itok=2x08awjf2017-02-10T10:21:46+02:00Creativity meets Data – markkinoinnin johtamisen haasteita ja hauskuuttaSEKin järjestämässä Creativity meets Data -seminaarissa 9.2. tarjoiltiin monipuolinen kattaus modernin markkinoinnin esityksiä. Osassa keskityttiin dataan ja rationaaliseen päätöksentekoon, osassa taas pääpaino oli luovuudessa ja oivalluksissa. Punaisena lankana läpi viiden erinomaisen puheenvuoron kulki asiakaskokemuksen tärkeys ja oikea asiakkaan ymmärtäminen. Lapsikeskeinen ravintolakonsepti kahmi huomiota
Julkaistu 07.02.2017 - 12:06 Marjut Herranen

Rohkeasti kisaan, huipulla nähdään!

Törmäsin viime viikolla Elisan markkinointijohtajan Tomi Wirtasen artikkeliin markkinointikilpailujen tärkeydestä. Kirjoitus herätti huomioni kahdestakin syystä.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Competitions_Feb17-01.jpg?itok=Uhw09MCz2017-02-07T12:06:51+02:00Rohkeasti kisaan, huipulla nähdään!Törmäsin viime viikolla Elisan markkinointijohtajan Tomi Wirtasen artikkeliin markkinointikilpailujen tärkeydestä. Kirjoitus herätti huomioni kahdestakin syystä. Ensinnäkin meillä ID BBN:llä aihe on todella ajankohtainen, sillä viime viikolla lähetimme jälleen kerran omat hakemuksemme globaaliin Markie Awards -kilpailuun, jossa palkitaan markkinoinnin suurimpia menestyjiä eri kategorioissa. Palkinnot jaetaan vuosittain Las Vegasissa huhtikuun lopulla. ID BBN on viimeisen kolmen vuoden aikana kahminut jo neljä Markies-pystiä, joten jotain teemme oikein!

Pages

Tilaa ID BBN:n uutiskirje

Kehity mainostajana ja markkinoijana. Tilaa ID BBN:n uutiskirje ja pysyt ajan tasalla modernista markkinoinnista!

Kiitos!

Rekisteröinti onnistui.