Skip to contentSkip to navigation
@

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä!x

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Julkaistu 23.03.2017 - 09:11 Tero Rantaruikka

Laadukas tuki on helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä

Jokaisella meistä on kokemuksia asiakastuesta. Olemme kaikki kohdanneet tympeää tukipalvelua tai odotelleet sähköpostiin vastausta päivätolkulla. Joka ikinen siis tietää, miten paljon huono tukipalvelu sapettaa, mutta silti moni yritys laiminlyö kyselyihin vastaamisen.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Teron-blogi_Mar2017.jpg?itok=DcVqqU8H2017-03-23T09:11:55+02:00Laadukas tuki on helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttäJokaisella meistä on kokemuksia asiakastuesta. Olemme kaikki kohdanneet tympeää tukipalvelua tai odotelleet sähköpostiin vastausta päivätolkulla. Joka ikinen siis tietää, miten paljon huono tukipalvelu sapettaa, mutta silti moni yritys laiminlyö kyselyihin vastaamisen.
Julkaistu 13.03.2017 - 15:29 Tero Rantaruikka

Suomalaisille huippukampanjoille Markies-ehdokkuuksia

F-Securen ja Atean markkinointikampanjat on valittu finalisteiksi Oracle Marketing Cloudin järjestämässä maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa. Palkinnot jaetaan Las Vegasissa Modern Marketing Experience -tapahtuman yhteydessä 25.4.2017.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/markies-tiedote-some_700x400_0.jpg?itok=9m6DEENA2017-03-13T15:29:47+02:00Suomalaisille huippukampanjoille Markies-ehdokkuuksiaF-Securen ja Atean markkinointikampanjat on valittu finalisteiksi Oracle Marketing Cloudin järjestämässä maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa. Palkinnot jaetaan Las Vegasissa Modern Marketing Experience -tapahtuman yhteydessä 25.4.2017. Markies on maailman suurin digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja palkitseva kilpailu.
Julkaistu 02.03.2017 - 08:12 Markku Alikoski

Zen ja integroinnin taito, osa 2: asiakasprosesseja palvelevat integraatiot

Kun perusintegraatio markkinointiautomaatio- ja CRM-järjestelmän välillä on tehty, liidi-, kontakti- ja yritystiedot liikkuvat järjestelmästä toiseen.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Zen2-01.jpg?itok=X925fO6e2017-03-02T08:12:15+02:00Zen ja integroinnin taito, osa 2: asiakasprosesseja palvelevat integraatiotKun perusintegraatio markkinointiautomaatio- ja CRM-järjestelmän välillä on tehty, liidi-, kontakti- ja yritystiedot liikkuvat järjestelmästä toiseen. Useimmille asiakkaillemme tämä on vasta alkuverryttelyä, sillä markkinointiautomaation suurimmat hyödyt saadaan automatisoimalla prosessit.
Julkaistu 10.02.2017 - 10:21 Susanna Juusti

Creativity meets Data – markkinoinnin johtamisen haasteita ja hauskuutta

SEKin järjestämässä Creativity meets Data -seminaarissa 9.2. tarjoiltiin monipuolinen kattaus modernin markkinoinnin esityksiä. Osassa keskityttiin dataan ja rationaaliseen päätöksentekoon, osassa taas pääpaino oli luovuudessa ja oivalluksissa.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/CMD_Kissa_720x319.jpg?itok=2x08awjf2017-02-10T10:21:46+02:00Creativity meets Data – markkinoinnin johtamisen haasteita ja hauskuuttaSEKin järjestämässä Creativity meets Data -seminaarissa 9.2. tarjoiltiin monipuolinen kattaus modernin markkinoinnin esityksiä. Osassa keskityttiin dataan ja rationaaliseen päätöksentekoon, osassa taas pääpaino oli luovuudessa ja oivalluksissa. Punaisena lankana läpi viiden erinomaisen puheenvuoron kulki asiakaskokemuksen tärkeys ja oikea asiakkaan ymmärtäminen. Lapsikeskeinen ravintolakonsepti kahmi huomiota
Julkaistu 07.02.2017 - 12:06 Marjut Herranen

Rohkeasti kisaan, huipulla nähdään!

Törmäsin viime viikolla Elisan markkinointijohtajan Tomi Wirtasen artikkeliin markkinointikilpailujen tärkeydestä. Kirjoitus herätti huomioni kahdestakin syystä.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Competitions_Feb17-01.jpg?itok=Uhw09MCz2017-02-07T12:06:51+02:00Rohkeasti kisaan, huipulla nähdään!Törmäsin viime viikolla Elisan markkinointijohtajan Tomi Wirtasen artikkeliin markkinointikilpailujen tärkeydestä. Kirjoitus herätti huomioni kahdestakin syystä. Ensinnäkin meillä ID BBN:llä aihe on todella ajankohtainen, sillä viime viikolla lähetimme jälleen kerran omat hakemuksemme globaaliin Markie Awards -kilpailuun, jossa palkitaan markkinoinnin suurimpia menestyjiä eri kategorioissa. Palkinnot jaetaan vuosittain Las Vegasissa huhtikuun lopulla. ID BBN on viimeisen kolmen vuoden aikana kahminut jo neljä Markies-pystiä, joten jotain teemme oikein!
Julkaistu 17.01.2017 - 12:55 Tero Rantaruikka

Tapahtumajärjestäjän paras ystävä

Jos olet joskus järjestänyt yritystapahtumia, tiedät että kutsujen, uusintakutsujen, vahvistusten, muistutusten, kiitosviestien tms. säätäminen vie aikaa. Aikaa jonka käyttäisi mieluummin tapahtuman suunnitteluun ja järjestelyihin.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Teron-blogi_Jan_2017.jpg?itok=aq0Gq6lV2017-01-17T12:55:32+02:00Tapahtumajärjestäjän paras ystäväJos olet joskus järjestänyt yritystapahtumia, tiedät että kutsujen, uusintakutsujen, vahvistusten, muistutusten, kiitosviestien tms. säätäminen vie aikaa. Aikaa jonka käyttäisi mieluummin tapahtuman suunnitteluun ja järjestelyihin. Modernilla markkinoinnilla viestinnän voi helposti automatisoida.
Julkaistu 13.01.2017 - 12:36 Timo Kruskopf

Agiili – agiilimpi – sinä

Mitä se sinulle kuuluu, mitkä ovat markkinoinnin merkittävimmät trendit 2017? Kaikkien suurten trenditeesien viereen tein tavallisen markkinointi-ihmisen katsauksen siihen, miten maailma meitä taas eteenpäin kuljettaa ja mistä kannattaisi kiinni ottaa.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/blogi_timo_IMG_Jan17.jpg?itok=AU5sCH5Z2017-01-13T12:36:54+02:00Agiili – agiilimpi – sinäMitä se sinulle kuuluu, mitkä ovat markkinoinnin merkittävimmät trendit 2017? Kaikkien suurten trenditeesien viereen tein tavallisen markkinointi-ihmisen katsauksen siihen, miten maailma meitä taas eteenpäin kuljettaa ja mistä kannattaisi kiinni ottaa.

Pages

Tilaa ID BBN:n uutiskirje

Kehity mainostajana ja markkinoijana. Tilaa ID BBN:n uutiskirje ja pysyt ajan tasalla modernista markkinoinnista!

Kiitos!

Rekisteröinti onnistui.