Skip to contentSkip to navigation
@

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä!x

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Enter a comma separated list of user names.
Julkaistu 07.02.2017 - 12:06 Marjut Herranen

Rohkeasti kisaan, huipulla nähdään!

Törmäsin viime viikolla Elisan markkinointijohtajan Tomi Wirtasen artikkeliin markkinointikilpailujen tärkeydestä. Kirjoitus herätti huomioni kahdestakin syystä.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Competitions_Feb17-01.jpg?itok=Uhw09MCz2017-02-07T12:06:51+02:00Rohkeasti kisaan, huipulla nähdään!Törmäsin viime viikolla Elisan markkinointijohtajan Tomi Wirtasen artikkeliin markkinointikilpailujen tärkeydestä. Kirjoitus herätti huomioni kahdestakin syystä. Ensinnäkin meillä ID BBN:llä aihe on todella ajankohtainen, sillä viime viikolla lähetimme jälleen kerran omat hakemuksemme globaaliin Markie Awards -kilpailuun, jossa palkitaan markkinoinnin suurimpia menestyjiä eri kategorioissa. Palkinnot jaetaan vuosittain Las Vegasissa huhtikuun lopulla. ID BBN on viimeisen kolmen vuoden aikana kahminut jo neljä Markies-pystiä, joten jotain teemme oikein!
Julkaistu 08.11.2016 - 10:46 Marjut Herranen

Avaimet onnistuneeseen tietosuojaviestintään

Starttasimme pimeän marraskuun uudella ja energisellä Power Breakfast -tapahtumakonseptillamme. Ensimmäisessä aamutilaisuudessa pureuduimme yhdessä Asianajotoimisto Boreniuksen ja SEK Helsingin kanssa uuden EU:n tietosuoja-asetuksen tuomiin viestinnällisiin haasteisiin.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/Powerbreakfast.jpg?itok=Z3A7erAh2016-11-08T10:46:16+02:00Avaimet onnistuneeseen tietosuojaviestintäänStarttasimme pimeän marraskuun uudella ja energisellä Power Breakfast -tapahtumakonseptillamme. Ensimmäisessä aamutilaisuudessa pureuduimme yhdessä Asianajotoimisto Boreniuksen ja SEK Helsingin kanssa uuden EU:n tietosuoja-asetuksen tuomiin viestinnällisiin haasteisiin.
Julkaistu 14.10.2016 - 08:21 Marjut Herranen

Toivotko muutosta? Aseta selkeä tavoite.

Niin tapahtumissa kuin markkinoinnissakin tavoitellaan yleensä muutosta asenteisiin tai käyttäytymiseen. Tämä tavoite jää kuitenkin liian usein kirjaamatta.

Lue artikkeli

http://idbbn.fi/sites/default/files/styles/big_one/public/field/image/marjut%20kuva.jpg?itok=-XgP6j1k2016-10-14T08:21:13+03:00Toivotko muutosta? Aseta selkeä tavoite.Niin tapahtumissa kuin markkinoinnissakin tavoitellaan yleensä muutosta asenteisiin tai käyttäytymiseen. Tämä tavoite jää kuitenkin liian usein kirjaamatta.

Tilaa ID BBN:n uutiskirje

Kehity mainostajana ja markkinoijana. Tilaa ID BBN:n uutiskirje ja pysyt ajan tasalla modernista markkinoinnista!

Kiitos!

Rekisteröinti onnistui.