TÄSMÄTUOTTEEN LANSEERAUS TUULIVOIMATEOLLISUUDELLE

Nostimme Teknoksen uuden huipputuotteen tunnettuutta tuulivoimasektorin huoltoyrityksissä ympäri Eurooppaa ja Yhdysvaltoja. »

TEHOKAS DATAN RIKASTAMISOHJELMA LIIDIEN PISTEYTYKSEN TUEKSI

Kehitimme palvelun, joka hyödyntää Asiakastiedon rajapintaa aivan uudella tavalla. »

KUUMAT LIIDIT SOITTOLISTALLE

Markkinoinnin automaatiojärjestelmään tehtiin liidien pisteytysmallit, jotka aktivoivat nurturointivaiheita automaattisesti. »

TELEMARKKINOINTITYÖKALU OSAKSI MA-JÄRJESTELMÄÄ

Markkinoinnin automaatiojärjestelmään rakennettiin Custom Data Objecteihin (CDO) perustuva tietokanta. »

DIA-YHTEISVALINTA TUNNETUKSI

ID BBN toteutti diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen yhteisvalinnalle kampanjan, jossa tekniikan alan monipuolisuutta tuotiin esiin esittelemällä arjen tekniikkaa. »

VISMA SUUNTA – TEHOKASTA MYYNTIÄ SISÄLTÖMARKKINOINNIN AVULLA

Ostajapersooniin perustuva ja sisältöön painottuva markkinointiohjelma muutti Visma Softwaren markkinointi- ja myyntitapaa. »

SMARTSIGN-KONSEPTIN SÄHKÖPOSTIKAMPANJA

ID BBN:n suunnittelema ja toteuttama sähköpostikampanja suunnattiin kahdelle pääkohderyhmälle: hotelleille ja ketjumyymälöille. »

ELOQUA-INTEGRAATIO CRM-JÄRJESTELMÄÄN

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä Oracle Eloqua integroitiin CRM-järjestelmä Salesforceen. »

MYYNTI KASVUUN MARKKINOINNIN AUTOMAATION AVULLA

Markkinointiautomaatioon perustuva kampanja toteutettiin 20 maassa eri puolilla maailmaa, 14 eri kielellä. »