Haaste

Konsultointi- ja suunnitteluyritys Pöyry halusi muuttaa kylmät soitot lämpimiksi, eli markkinoinnilta toivottiin myynnille parempia ja valmiimpia liidejä. Ennestäänkin oli tehty jonkin verran kohdennettua markkinointia, mutta vanhoilla työkaluilla kohderyhmien toiminnasta tai kiinnostuksen kohteista ei saatu mitään tietoa.

Ratkaisu

CRM-järjestelmä Salesforceen integroitiin markkinoinnin automaatiojärjestelmä Oracle Eloqua. Integrointi hoitui sujuvasti ID BBN:n ammattitaidolla. Nyt Pöyryn markkinointi pystyy mm. seuraamaan tarkasti liidien toimintoja, tunnistamaan eri kohderyhmien kiinnostuksen kohteet ja räätälöimään kullekin kohderyhmälle sopivaa sisältöä, joka ohjaa kohti ostovalmiutta.

Tulokset

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä Oracle Eloqua integroitiin CRM-järjestelmä Salesforceen. Integrointi hoitui sujuvasti ID BBN:n ammattitaidolla. Nyt Pöyryn markkinointi pystyy seuraamaan tarkasti liidien toimintoja, tunnistamaan eri kohderyhmien kiinnostuksen kohteet ja räätälöimään kullekin kohderyhmälle sopivaa sisältöä, joka ohjaa kohti ostovalmiutta.

LISÄÄ MIELENKIINTOISIA ESIMERKKEJÄ TÖISTÄMME:

TEHOKKAAN LEAD SCORINGIN TUKENA LIIDIDATAN RIKASTAMISOHJELMA

Kehitimme Asiakastiedon kanssa palvelun, joka hakee Asiakastiedon rajapinnalta hakuun sopivan yrityksen tiedot. »

MARKKINOINNIN JA MYYNNIN KANNATTAVA TÄYSKÄÄNNÖS

ID BBN:n rakentama, ostajapersooniin perustuva ja sisältöön painottuva markkinointiohjelma toi suuren muutoksen Visma Softwaren markkinoinnin ja myynnin toimintaan. »

LIPPULAIVAN MYYNTI KASVUUN MARKKINOINNIN AUTOMAATIOLLA

Markkinointiautomaatioon perustuva kampanja toteutettiin 20 maassa eri puolilla maailmaa, 14 eri kielellä. »