Haaste

Schneider Electric järjesti vuonna 2018 Innovation Summit Helsinki -tapahtuman, jonne haluttiin kerätä parasta ajatusjohtajuutta rakentamisen, teollisuuden, kiinteistöjen ja energian alalta.

Schneider Electric Finland oli suurtapahtumien järjestäjänä ensikertalainen. Tavoitteet olivat silti kovat: Helsingin Messukeskukseen pyrittiin saamaan koolle 500 päättäjää ja asiantuntijaa keskeisistä yrityksistä ja julkisen sektorin organisaatioista.

Ratkaisu

ID BBN hoiti tapahtuman markkinointiviestinnän: loimme tapahtuman visuaalisen identiteetin ja sloganin, teaser-sisällöt, kutsut, kampanjasivun sisällön sekä tapahtumapäivänä tarvitut sähköiset- ja printtimateriaalit. Keräsimme myös kävijöiden antaman palautteen.

Tapahtuman teema oli Rakennusaineena äly. Kävijöille tarjottiin asiantuntijoiden neuvoja liiketoiminnan kehittämiseen ja älykkäämmän yhteiskunnan rakentamiseen.

Tulokset

Innovation Summit oli menestys kaikin tavoin: 

  • Kävijätavoite ylitettiin, tapahtumaan osallistui yli 900 henkilöä.
  • SQL-liidejä kertyi yli 80, yhteensä yli 4 miljoonan euron arvosta.
  • Palautekyselyssä 98 % kävijöistä antoi tapahtumalle yleisarvosanaksi ”erittäin hyvä” tai ”melko hyvä”. 
  • 85 % vastanneista piti tapahtumaa liiketoiminnan kannalta hyödyllisenä.

Summit auttoi nostamaan Schneiderin tunnettuutta huippuosaajana ja ajatusjohtajana sähköön ja energiaan liittyvissä kysymyksissä.

LISÄÄ MIELENKIINTOISIA ESIMERKKEJÄ TÖISTÄMME:

RIEMUKAS RASIANTUNTIJA -KONSEPTI – CASE SCHNEIDER ELECTRIC

Harmaa, muovinen sähkörasia: maailman tylsin tuote? Kaikkea muuta. Uusien kojerasioiden lanseeraukseen tehtiin hauska ja huomiota herättävä konsepti. »

PUREVALLA KAMPANJALLA SOMENÄKYVYYS KATTOON – CASE RUUKKI

Kaunein katto -kisa villitsi Facebook-kommentoijat ja vauhditti Ruukin seuraajamäärän kasvua ennätyksellisesti. »

KAASUAUTOMAATIT GRILLIKANSAN SUOSIOON – CASE LINDE

Taitavasti hallitulla ja lokalisoidulla Facebook-kesäkampanjalla tehtiin tunnetuksi AGA-nestekaasuautomaatteja Suomessa ja Ruotsissa. »