Haaste

F-Securelle haluttiin toteuttaa nurturointiputki, jonka tapahtumia voi seurata ja raportoida sisäisesti. Toiveissa oli kolmivaiheinen putki, jonka eri vaiheet aktivoituisivat liidipisteiden perusteella. Viimeiseen vaiheeseen asti edenneet kuumat liidit haluttiin liittää telemarkkinointiyritykselle toimitettavaan soittolistaan automaattisesti.

Ratkaisu

Markkinoinnin automaatiojärjestelmään tehtiin liidien pisteytysmallit, jotka aktivoivat nurturointivaiheita automaattisesti. Raportointi hoidettiin tallentamalla kontaktien liikehdintää Custom Data Objecteille. Lisäksi F-Securelle rakennettiin automaattisesti päivittyvä soittolista ja -lomake. Jokaisella listassa olevalla liidillä on oma, uniikki linkki. Se johtaa lomakkeelle, joka näyttää kontaktin tiedot ja F-Securen sivustolla tekemät toimet. Näin nähdään, mitä tiedostoja liidi on ladannut ja minkälaisia tuloksia hän on testeissä saanut. Tiedot toimivat telemarkkinoinnin tukena.

Tulokset

Nurturointiputkessa on noin 3 000 kontaktia, joista soittoon valmiita liidejä on 223.

LISÄÄ MIELENKIINTOISIA ESIMERKKEJÄ TÖISTÄMME:

TEHOKKAAN LEAD SCORINGIN TUKENA LIIDIDATAN RIKASTAMISOHJELMA

Kehitimme Asiakastiedon kanssa palvelun, joka hakee Asiakastiedon rajapinnalta hakuun sopivan yrityksen tiedot. »

TELEMARKKINOINNIN TUOTTOISA TIETOKANTATYÖKALU

MA-järjestelmään rakennettiin Custom Data Objecteihin (CDO) perustuva tietokanta, jota hyödynnetään sivulla käyttäen hakuja MA-järjestelmästä. »

MARKKINOINNIN JA MYYNNIN KANNATTAVA TÄYSKÄÄNNÖS

ID BBN:n rakentama, ostajapersooniin perustuva ja sisältöön painottuva markkinointiohjelma toi suuren muutoksen Visma Softwaren markkinoinnin ja myynnin toimintaan. »