Haaste

F-Secure halusi telemarkkinointityökalun osaksi markkinoinnin automaatiojärjestelmäänsä (MA). Työkalun avulla haluttiin hallita lomakkeiden kielikäännöksiä ja eri maiden soittokampanjoita. Työkaluun haluttiin useita ominaisuuksia: sen tuli pystyä tallentamaan kontakteja myöhempää soittoa varten, lähettämään materiaalia viesteillä ja siirtämään kontaktit suoraan myynnille liideiksi. Kaiken haluttiin toimivan MA-järjestelmässä ilman erillistä tietokantaa.

Ratkaisu

MA-järjestelmään rakennettiin Custom Data Objecteihin (CDO) perustuva tietokanta. Käyttöliittymään pystyy luomaan käyttäjiä, kampanjoita ja lataamaan soittolistoja CDO-muokkausten avulla. Myös lähetettävien sähköpostien hallinta tapahtuu CDO:sta käsin, ja valittuihin viesteihin voi lisätä yksilöllisiä tunnisteita. Tämä kaikki on kytkettävissä kielikäännöksiin tai tiettyyn soittokampanjaan. Sekä työkalu että data sijaitsevat MA-järjestelmässä.

Tulokset

Asiakas pystyy hallitsemaan soittolistoja ja soitettaville lähtevää materiaalia keskitetyn telemarkkinointityökalun avulla. Uusien kampanjoiden, maiden ja käyttäjien lisääminen on helppoa CDO:n hallinnan avulla.

LISÄÄ MIELENKIINTOISIA ESIMERKKEJÄ TÖISTÄMME:

TEHOKKAAN LEAD SCORINGIN TUKENA LIIDIDATAN RIKASTAMISOHJELMA

Kehitimme Asiakastiedon kanssa palvelun, joka hakee Asiakastiedon rajapinnalta hakuun sopivan yrityksen tiedot. »

TULOSTA TUOTTAVA SOITTOLISTA KUUMILLE LIIDEILLE

Markkinoinnin automaatiojärjestelmään toteutettiin lead score-mallit aktivoimaan automaattisesti nurturointivaiheita. »

MARKKINOINNIN JA MYYNNIN KANNATTAVA TÄYSKÄÄNNÖS

ID BBN:n rakentama, ostajapersooniin perustuva ja sisältöön painottuva markkinointiohjelma toi suuren muutoksen Visma Softwaren markkinoinnin ja myynnin toimintaan. »