PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

Asiantuntijoidemme kirjoituksia

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Järjettömän tunteellista

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Joskus on hyvä säästää ja mennä ilman luovaa ideaa. Todellisuudessa koruttoman järkiargumentin teho ei ole hääppöinen. Valtaosa päätöksistä tehdään fiilispohjalta, ja näihin päätöksiin vaikutetaan luovalla idealla. B2B-markkinoinn...

Lue artikkeli

B2B-markkinoinnin ei tarvitse olla B2C:n tylsä serkku

B2B-myyttikestiblogi Myytti: B2B-markkinointi = from Boring 2 Boring Mitä sinulle tulee mieleen sanasta markkinointi? Jokin slogan? Televisiomainos lapsuudesta? Jokin yritys tai brändi? Vai luovuus ja kekseliäisyys ylipäätään? Suurin osa meistä yhdistää...

Lue artikkeli

Markkinointiautomaation askelmerkit – tuskasta tuloksiin

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Kun järjestelmä on pystyssä, kaikki on valmista. Ihan näin se ei ole. Markkinointiautomaatio on jatkuvasti kehittyvä hanke, joka ei varmasti koskaan tule aivan valmiiksi. Olen huomannut, että markkinointiautomaation käyttäjissä...

Lue artikkeli

Markkinointiautomaatio – nimestään huolimatta koko firman työkalu 

B2B-myyttikestiblogi  Myytti: Yrityksen sisäisiä prosesseja on mahdotonta muuttaa siten, että markkinointiautomaation  käyttö olisi  tehokasta.  Eihän se toki mahdotonta ole. Markkinointiautomaation tehokas käyttö kuitenkin vaatii toimivaa yhteistyötä läpi...

Lue artikkeli

Automaation ammattilaisen avaintaidot

B2B-myyttikestiblogi  Myytti: Markkinoinnin automaation hallintaan tarvitaan valtavasti teknistä osaamista, ja se vie hurjasti resursseja.  Siinäpä hyvinkin yleinen uskomus. Moni pitää markkinoinnin automaatiota paljon hankalampana asiana kuin se oikeasti...

Lue artikkeli

Millainen otus se B2B-ostaja oikein on?

B2B-myyttikestiblogi Asiakasymmärrykseen ja B2B-ostajiin keskittynyt myyttikestiwebinaarimme herätti keskustelua ja mielenkiintoisia kysymyksiä. Tässä vastauksia, olkaa hyvä! Yritykset eivät osta mitään   Se on taivahan tosi. Minullakin on kaikissa...

Lue artikkeli

Välähdyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta

Martech-guru Scott Brinker avasi MarTech Nordic 2020 -tapahtuman räväkästi raottamalla ovea tulevaisuuteen ja koneiden maailmaan. Chiefmartech-median päätoimittajana ja pitkän linjan visionäärinä Scott Brinker on paalupaikalla näkemässä mitä tuleman pitää. B...

Lue artikkeli