PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

Asiantuntijoidemme kirjoituksia

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

ID BBN on LinkedIn Agency Champions -voittaja 2020

Customer leadimme Marjut ja Tiina menestyivät Suomen LinkedIn Agency Champions -koulutussarjan kilpailussa. Kotiintuomisena oli ykkössija peräti kahdessa eri kategoriassa. Lue uutinen Fonectan sivuilta. Kerroimme elokuussa, että Customer leadimme Marjut Herr...

Lue artikkeli

Vaatiiko automaatio syvällistä IT-osaamista?

B2B-myyttikestiblogi Myytti: markkinoinnin automaation käyttö vaatii IT-taustaa Monet asiakkaat luulevat, että automaation hyödyntäminen vaatii syvällistä IT-osaamista. Huoli vaihtuu usein innostukseksi ja uuden oppimisen riemuksi heti ensimmäisen...

Lue artikkeli

Sano se suoraan – vinkkejä avainsanakampanjaan

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Hakukoneoptimointia ja -mainontaa osaa tehdä kuka tahansa. Sertifikaatitkin voi printata netistä. Totta. Netti on pullollaan hyviä ilmaisia resursseja, työkaluja ja oppaita siihen, miten hakukoneoptimointia tehdään....

Lue artikkeli

SEO ja SEM – kaksi eri asiaa

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Jos teet hakukonemarkkinointia, sinun ei tarvitse hakukoneoptimoida. Hakukoneoptimointiin ja hakukonemarkkinointiin liittyy paljon väärinkäsityksiä, koska kaikki eivät ymmärrä niiden eroa. Optimointia on, kun luomme sivustollemme...

Lue artikkeli

Ota jatkuva hakukoneoptimointi tavaksi

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Hakukoneoptimointi on kertaluontoinen projekti. Hakukoneoptimoinnista puhuttiin jokin aika sitten liikaa. Syntyi optimointiähky, jonka seurauksena aiheesta ei yksinkertaisesti jaksettu enää innostua. Moni jopa tyytyi...

Lue artikkeli

Miksi loistava brändi ei toimi käytännössä?

Brändistrategiasta ihmisten korvien väliin on pitkä tie. Vanhan 20/80-säännön mukaan implementointi tulee aina viemään 80 % ja suunnitelma 20 %. Onnistunut läpivienti on yleensä – noin 80 %:ssa tapauksista – kiinni kahdesta asiasta. Olen 30-vuotisen urani...

Lue artikkeli

Helsinki 14 on uudenlainen virtuaalitoimisto

Helsinki 14 on uusi, raja-aitoja kaatava virtuaalitoimisto, jonka perustajien joukossa on ID BBN:n toimitusjohtaja Timo Kruskopf. Helsinki 14 Virtual Agency kokoaa yhteen brändin, strategian, muutosjohtamisen, digitaalisten palveluiden,...

Lue artikkeli