PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

ID BBN BLOGI

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Markkinointiyhteistyö GDPR:n pyörteissä

EU:n uusi tietosuoja-asetus eli GDPR vaikuttaa viimeistään ensi keväänä monen markkinointiorganisaation arkeen. Asetus astuu voimaan toukokuussa 2018, jolloin sen tuomat muutokset vaikuttavat luonnollisesti tuleviin markkinointitoimenpiteisiin,...

Lue Artikkeli

4 vinkkiä onnistuneeseen etätyöskentelyyn

Istun mukavalla sohvalla läppäri sylissä, kissojen suhiessa leikkihiiren perässä. Kylpyhuoneessa roksuttaa pyykkikone ja Spotify soittaa suosikkimusiikkia. Kieltämättä ympäristö eroaa toimistomaisemasta, mutta muuten tämä työpäivä on samanlainen...

Lue Artikkeli

Osaamisen aarreaitta tekniikan ammattilaisille

ID BBN tunnetaan markkinoinnin teknologian huipputoimistona. Mitä kuuluu tekniikan taitureiden työpäivään? Pari kevättalvella 2017 aloittanutta tulokasta kertoo kokemuksistaan. Tällä haavaa Meksikosta käsin etätöitä tekevällä Joonas Lieppisellä on...

Lue Artikkeli

Tapahtuma – vanha mutta yhä vaikuttavampi media

Tänä vuonna meillä ID BBN:llä on aihetta juhlaan! Yrityksen taival on nimittäin kestänyt jo 25 vuotta, ja tämän kunniaksi pidämme muun muassa juhlavuoden Nordic-tapahtumakiertueen. Tavoitteena on järjestää loppuvuodesta Helsingissä, Tukholmassa ja Oslossa...

Lue Artikkeli

TET-harjoittelussa luovuutta oppimassa

Minä olen Wilma Sundqvist lukion toisen vuoden opiskelija Paraisilta. Käyn ruotsinkielistä lukiota ja suomen kieli on minulle haastavaa, varsinkin kirjoittaminen, mutta työstän sitä koulussa. Olen kiinnostunut markkinoinnista ja mainonnasta, siksi halusin...

Lue Artikkeli

Ideat lentoon hyvällä porukalla

ID BBN:llä tekninen osaaminen kohtaa luovan ilon. Millaista on suunnittelutyö firmassa, jonka ydinosaamista on markkinoinnin automaatio? Annetaan sekä kirjoittajan että visualistin kertoa. Copywriter Linda Hägerstrand on tehnyt töitä ID BBN:lle vuodesta...

Lue Artikkeli

Mitä seuraavaksi tapahtuu? -Interaktiivisuuden hyödyntäminen peleissä ja asiakkaan matkalla

Keskustelin ystäväni, ohjaaja Stobe Harjun kanssa elokuvien tekemisestä. Harjun visiossa on yhä interaktiivisemmat elokuvat, joiden juonteenkäänteet katsoja päättää itse. Mietinkin, miten tätä interaktiivisuutta voisi hyödyntää markkinoinnissa? Stobe Harju ...

Lue Artikkeli