PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

Asiantuntijoidemme kirjoituksia

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Asiakaskokemukset eivät koskaan ole samanlaisia, vaikka kyseessä olisi sama tuote tai palvelu. Oman yrityksen asiakaskokemusta voi parantaa analysoimalla sitä puhtaasti ostajan näkökulmasta, esimerkiksi CXJM-menetelmän avulla.  Ostaminen on monesta...

Lue Artikkeli

Rentoa keskustelua markkinoinnin automaatiosta – kerran kuussa perjantaina!

Markkinoinnin automaation idearyhmä tai Power Afterwork kokoontui ensimmäistä kertaa viime perjantaina. Monella asiakkaallamme oli pikkujoulukiireitä, mutta asiantunteva joukko pääsi kuitenkin paikalle. Vapaamuotoisessa tapaamisessa keskustelimme miten...

Lue Artikkeli

Vain harva selviytyy GDPR:stä menestyjänä

EU:n tietosuoja-asetuksen eli GDPR:n uskotaan tuottavan ongelmia useammalle yritykselle kuin on aiemmin oletettu. Maailman arvostetuimpiin tutkimus- ja konsultointiyrityksiin kuuluvan Forresterin julkaiseman raportin mukaan 80 prosenttia yrityksistä ei...

Lue Artikkeli

Mitä tapahtuu vuonna 2030?

Tulevaisuus on aina kiinnostanut ihmistä. Jo vuosisatoja ihmiset ovat visioineet siitä, mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Parhaimmillaan ennustukset ovat onnistuneita, kuten vuonna 1908 ollut pilapiirrossanomalehdessä, jossa ihminen puhui...

Lue Artikkeli

Etätyöntekijä sitoutuu yritykseen, ei paikkaan

Keskittymiskykymme on nykyään sekunnin lyhyempi kuin kultakalalla, eli naurettavat 8 sekuntia. Tilannetta ei helpota avokonttorin piippaavat puhelimet, yleinen häly ja jatkuva puheensorina. Monet hoitavatkin erityistä keskittymistä vaativat työt etänä.Yli...

Lue Artikkeli

6 huonoa tapaa, joista pääset eroon GDPR:n myötä

Tietosuoja, GDPR, markkinointilupa, yksityisyys ja monia muita termejä on vilissyt markkinointitiimien keskusteluissa viime aikoina. Vaikka moni pelkääkin keväällä voimaan tulevaa tietosuoja-asetusta, se on itse asiassa todellinen lottovoitto modernille...

Lue Artikkeli

Järjestelmien viidakosta tehokkaan raportoinnin mestariksi

Modernin markkinoinnin operointi vaatii tuekseen monia eri järjestelmiä. Markkinointiputken hallintaprosessi voi olla haastavaa, jos siitä kerätty data löytyy pienistä osista ja useaan eri järjestelmään ripoteltuna. Tämä usean järjestelmän hallinta on...

Lue Artikkeli