PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

ID BBN BLOGI

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Janne Lemmetyinen

Janne Lemmetyinen

I work as a Demand Generation Specialist, which is basically a short version of I build ad campaigns, track them, analyse them and tell you what you should be doing based on your data. There's more, but that's the gist of it. I find there is a lot of work ahead of me – so far, I have never visited a website that could not have been improved somehow. That's both frustrating and somehow compelling at the same time. Usually, I have only two opposite ways of looking at things – I am either passionate about something or completely uninterested. I pick the latter if I hear IT jargon and gibberish. I find it pretentious and simply loathe it. Let's talk like people normally do, shall we? Oh, I almost forgot to mention my superpower: I am exceptionally skilled in building Lego. At least according to my 4-year-old son!

I work as a Demand Generation Specialist, which is basically a short version of I build ad campaigns, track them, analyse them and tell you what you should be doing based on your data. There's more, but that's the gist of it. I find there is a lot of work ahead of me – so far, I have never visited a website that could not have been improved somehow. That's both frustrating and somehow compelling at the same time. Usually, I have only two opposite ways of looking at things – I am either passionate about something or completely uninterested. I pick the latter if I hear IT jargon and gibberish. I find it pretentious and simply loathe it. Let's talk like people normally do, shall we? Oh, I almost forgot to mention my superpower: I am exceptionally skilled in building Lego. At least according to my 4-year-old son!

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Sano se suoraan – vinkkejä avainsanakampanjaan

Sano se suoraan – vinkkejä avainsanakampanjaan

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Hakukoneoptimointia ja -mainontaa osaa tehdä kuka tahansa. Sertifikaatitkin voi printata netistä. Totta. Netti on pullollaan hyviä ilmaisia resursseja, työkaluja ja oppaita siihen, miten hakukoneoptimointia tehdään. Googlen sertifikaatitkin voi suorittaa siten, että...

Lue artikkeli
SEO ja SEM – kaksi eri asiaa

SEO ja SEM – kaksi eri asiaa

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Jos teet hakukonemarkkinointia, sinun ei tarvitse hakukoneoptimoida. Hakukoneoptimointiin ja hakukonemarkkinointiin liittyy paljon väärinkäsityksiä, koska kaikki eivät ymmärrä niiden eroa. Optimointia on, kun luomme sivustollemme hyvän sisällön eri elementteineen,...

Lue artikkeli
Ota jatkuva hakukoneoptimointi tavaksi

Ota jatkuva hakukoneoptimointi tavaksi

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Hakukoneoptimointi on kertaluontoinen projekti. Hakukoneoptimoinnista puhuttiin jokin aika sitten liikaa. Syntyi optimointiähky, jonka seurauksena aiheesta ei yksinkertaisesti jaksettu enää innostua. Moni jopa tyytyi siihen, että sivut ylipäätään olivat löydettävissä. Olen...

Lue artikkeli
Tee nämä neljä markkinointitoimenpidettä nyt!

Tee nämä neljä markkinointitoimenpidettä nyt!

Koronavirus on muuttanut maailmaa ennennäkemättömällä tavalla ja nopeudella. Epävarmuudesta on tullut uusi normaali muutamassa viikossa, ja moni arkinen asia tehdään nyt eri tavalla kuin ennen. Työnteko on siirtynyt koteihin ja kanssakäyminen hoidetaan lähes poikkeuksetta tietokoneen tai puhelimen...

Lue artikkeli