PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ
Nopeat syövät, hitaat eivät

Nopeat syövät, hitaat eivät

Julkaistu 10.9.2020 Timo Kruskopf

Muutos tapahtuu vain, kun nykytila on tuskallisempi kuin uusi tila.

Klassinen yritysvalmentajan prinsiippi muuttui suureksi totuudeksi, kun mikroskooppisen pieni virus pakotti tekemään kaiken etänä ja juhlapuheiden tasolle jääneestä digitaalisesta transformaatiosta tuli totta käytännöllisesti katsoen yhdessä yössä.

Kaikkien kilvan välttelemät videopuhelut muuttuivat arkisiksi työkaluiksi pakon edessä. Haudan partaalla huojuneet tapahtumatoimistot muuntautuivat virtuaalisiksi ohjelmaorganisaatioiksi hetkessä. Digitaalinen muutos tapahtui, kun se ei ollut enää pelkkä mahdollisuus vaan elinehto.

Nauttiko tilanteesta kukaan? Tuskin. Mutta COVID-19 tullaan muistamaan maailmantalouden suurimpana mullistajana – ennen ajanlaskun alkua, eaa., onkin yhtäkkiä eca., ennen koronaviruksen alkua.

Uusi maailma on mahdollisuus. Nyt jos koskaan aukeaa uusia liiketoiminnan mahdollisuuksia ja markkinaosuuksia vallataan sopeutumalla ripeästi todellisuuteen. Mallit itse asiassa ovat olleet olemassa jo pitkään – onhan videopuhelutkin olleet käytössä jo parikymmentä vuotta – mutta vasta nyt ne on pakko ottaa käyttöön.

Kuule asiantuntijoita Martech Nordicissa 7.10.2020

Markkinoinnin ja myynnin tuoreimpiin toteutuksiin ja visioihin keskittyvä MarTech Nordic 2020 on sekin ajan hengen mukaisesti muuttanut muotoaan. Helsingin Suvilahden Kattilahallin aiemmin täyttänyt tilaisuus on nyt virtuaalinen viisituntinen. Se tuo tasa-arvoa, jota arvostaa niin ähtäriläinen digiyrittäjä kuin konserni-CMO Narvikistakin.

Jo pelkästään Scott Brinkerin kuunteleminen helpottaa markkinoijan korona-ahdistusta. Mies seisoo alan hermokeskuksessa toimittamalla suosittua chiefmartec.com-sivustoa.

ID BBN on vahvasti mukana, koska nyt alalla tarvitaan kokemusten jakamista ja uusia näkemyksiä – me haluamme sekä oppia itse että jakaa omaa osaamistamme. Nopeimmat omaksujat haukkaavat nyt leijonan osia jca.-aikakauden (jälkeen koronan alun) liiketoimintamahdollisuuksista.

ID BBN on MarTech Nordic 2020 -tapahtuman partneri ja edustavasti esillä myös ohjelmistossa – mukana Matti Aalto-Setälä ja Henrik Lagercrantz.

Nähdään siis virtuaalisesti Martech Nordicissa 7.10.2020!

 

AIHEESEEN LIITTYVÄT ARTIKKELIT

Agile on muutakin kuin muotisana

Agile on muutakin kuin muotisana

Moni vaatii ketteryyttä sekä itseltään että organisaatioltaan, mutta kuinka moni meistä todella ymmärtää mitä Agile tarkoittaa tai miten se näkyy...

Lue artikkeli

Mitä markkinoinnin myyttejä kannattaa haastaa B2B-rintamalla juuri nyt?

Mitä markkinoinnin myyttejä kannattaa haastaa B2B-rintamalla juuri nyt?

Luonnollisesti meitä kaikkia kiinnostaa, minkälaisilla siirroilla ollaan voittajien joukossa savun viimein hälvettyä.

Lue artikkeli
Meistä leivotaan LinkedIn Agency -mestareita!

Meistä leivotaan LinkedIn Agency -mestareita!

Customer leadimme Marjut ja Tiina ovat mukana Suomen LinkedIn Agency Champion -koulutussarjassa, jossa syvennetään LinkedIn-osaamista. Lue...

Lue artikkeli