PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

ID BBN BLOGI

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Huomioi nämä vinkit, kun hankit markkinoinnin automaatiota

Huomioi nämä vinkit, kun hankit markkinoinnin automaatiota

Markkinoinnin automaatiota lupaavia järjestelmiä on paljon. Termiä käytetään laajasti ja se lisätään melko vapaasti lähes mihin tahansa järjestelmään, joka lähettää sähköpostiviestejä vähänkin älykkäämmällä tavalla. Aito automaatio on kuitenkin paljon muuta kuin pelkkä sähköpostikone. Aidon...

Read the article
Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Asiakaskokemukset eivät koskaan ole samanlaisia, vaikka kyseessä olisi sama tuote tai palvelu. Oman yrityksen asiakaskokemusta voi parantaa analysoimalla sitä puhtaasti ostajan näkökulmasta, esimerkiksi CXJM-menetelmän avulla.  Ostaminen on monesta kohtaamisesta muodostuva kokonaisuus, johon mahtuu...

Read the article
Mitä tapahtuu vuonna 2030?

Mitä tapahtuu vuonna 2030?

Tulevaisuus on aina kiinnostanut ihmistä. Jo vuosisatoja ihmiset ovat visioineet siitä, mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Parhaimmillaan ennustukset ovat onnistuneita, kuten vuonna 1908 ollut pilapiirrossanomalehdessä, jossa ihminen puhui kävellessään kaupungilla puhelimeen. Pilapiirtäjällä oli...

Read the article
Etätyöntekijä sitoutuu yritykseen, ei paikkaan

Etätyöntekijä sitoutuu yritykseen, ei paikkaan

Keskittymiskykymme on nykyään sekunnin lyhyempi kuin kultakalalla, eli naurettavat 8 sekuntia. Tilannetta ei helpota avokonttorin piippaavat puhelimet, yleinen häly ja jatkuva puheensorina. Monet hoitavatkin erityistä keskittymistä vaativat työt etänä.Yli 30 % suomalaisista työskentelee ainakin...

Read the article
Tapahtuma – vanha mutta yhä vaikuttavampi media

Tapahtuma – vanha mutta yhä vaikuttavampi media

Tänä vuonna meillä ID BBN:llä on aihetta juhlaan! Yrityksen taival on nimittäin kestänyt jo 25 vuotta, ja tämän kunniaksi pidämme muun muassa juhlavuoden Nordic-tapahtumakiertueen. Tavoitteena on järjestää loppuvuodesta Helsingissä, Tukholmassa ja Oslossa tutun Powerlunch-konseptin...

Read the article
Mitä seuraavaksi tapahtuu? -Interaktiivisuuden hyödyntäminen peleissä ja asiakkaan matkalla

Mitä seuraavaksi tapahtuu? -Interaktiivisuuden hyödyntäminen peleissä ja asiakkaan matkalla

Keskustelin ystäväni, ohjaaja Stobe Harjun kanssa elokuvien tekemisestä. Harjun visiossa on yhä interaktiivisemmat elokuvat, joiden juonteenkäänteet katsoja päättää itse. Mietinkin, miten tätä interaktiivisuutta voisi hyödyntää markkinoinnissa? Stobe Harju on ohjannut muun muassa Alan Wake -pelin...

Read the article
6 vinkkiä tekstisisällön tuotantoon

6 vinkkiä tekstisisällön tuotantoon

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin automaation yleistyttyä entistä relevantimpi asia. Sisältömarkkinointi ei ole ehkä enää se kaikkein trendikkäin aihe ja voi tuntua jo loppuunkalutulta, mutta toimivan sisältöstrategian tärkeys kasvaa jatkuvasti. Sisältömarkkinoinnin keskiössä on ajatus, että...

Read the article
Tekstintekijän 7 lupausta

Tekstintekijän 7 lupausta

Aion alkavana vuonna olla kiltti copy ja hoitaa hommani hyvin. Tässä uuden vuoden kunniaksi koko läjä kirjoittamiseen liittyviä lupauksia. 1) En pitkästytä Lyhyesti ja elävästi, siinä on ihanteeni. ”Brevity is the soul of wit”, sanoi Shakespeare. 2) Kunnioitan lukijan älyäLiittyy edelliseen. Kun...

Read the article
 Mitä jos 1+1=11? Yhteistyöllä parempiin tuloksiin

Mitä jos 1+1=11? Yhteistyöllä parempiin tuloksiin

Markkinoinnin ja myynnin yhteistehot käyntiin Markkinoinnin ja myynnin integroinnista puhutaan paljon, ja ajatustasolla varmasti kaikki ammattilaiset ovat sitä mieltä, että yhteistyö kannattaa. Silti vain harvassa yrityksessä on ryhdytty sanoista tekoihin ja uskallettu kaataa siilojen...

Read the article
Bisnesälyä tapahtumamarkkinointiin: Tyytyväisistä kävijöistä maksavia asiakkaita

Bisnesälyä tapahtumamarkkinointiin: Tyytyväisistä kävijöistä maksavia asiakkaita

Markkinoinnin tuottojen laskeminen on vähitellen tullut osaksi markkinoinnin suunnittelua, mutta täysin kattavasti se ei vieläkään nivoudu koko asiakkaan matkan suunnitteluun ja mittaamiseen. Tänä vuonna ilmestyneen tutkimuksen* mukaan yli puolelta vastanneista puuttuu tapahtumien jälkimarkkinointi....

Read the article
3 syytä miksi liidin jalostus kannattaa!

3 syytä miksi liidin jalostus kannattaa!

Liidien jalostuksella tarkoitetaan suhteiden rakentamista ja jatkuvaa viestinnän ylläpitämistä liideihin, kunnes nämä ovat valmiita ostamaan. Ja kun ostoikkuna vihdoin raottuu ja prospekti on valmis keskustelemaan myynnin kanssa, sinun yritykseesi otetaan todennäköisesti ensimmäisenä yhteyttä....

Read the article
Ymmärrä asiakasta: kuuntele, kokeile, mittaa ja analysoi

Ymmärrä asiakasta: kuuntele, kokeile, mittaa ja analysoi

Olin muutama viikko sitten seminaarissa Las Vegasissa ja kuulin miten suuryritykset kuten Abercrombie & Fitch, Western Union, Lexus, Reuters ja Lenovo suhtautuvat markkinoinnin maailman myllerrykseen. Esittelen alla muutaman Las Vegasin oppeihin ja omiin kokemuksiin pohjautuvan havainnon: MUUTOS...

Read the article
Mistä moderni markkinoija inspiroituu?

Mistä moderni markkinoija inspiroituu?

Kirjoitin kuukausi sitten ajatuksistani moderneista markkinoijista. Kyse ei todellakaan ole uuden ”modernin” etuliitteen lisäämisestä titteliin vaan siitä, miten meistä jokainen kehittää työtään ja kehittyy siinä. Helppoa ja vaivatonta polkua ei ole, vaan uusien teknisten taitojen omaksumisen ohella...

Read the article
Unohtuvatko markkinoinnin opit kampanjoita rakennnettaessa?

Unohtuvatko markkinoinnin opit kampanjoita rakennnettaessa?

Yhä useammin törmää siihen, että markkinoinnin suunnittelija on unohtanut että ostajan matka etenee vaiheittain kohti ostopäätöstä. B2B-puolella on mahdotonta kuvitella, että juuri tuotteestamme kuulleesta prospektista tulisi tuotteen lojaali käyttäjä yhdessä yössä, vain yhden kosketuspisteen kautta....

Read the article
Tiedätkö kuinka prospektisi muuttuvat ostaviksi asiakkaiksi?

Tiedätkö kuinka prospektisi muuttuvat ostaviksi asiakkaiksi?

Asiakkaan matka prospektista ostavaksi asiakkaaksi on pitkä ja mutkikas. Mitä paremmin yritykset tuntevat matkan vaiheet ja prospektin tiedon tarpeet, sitä nopeammin konversio asiakkaaksi tapahtuu. ID BBN:n opas auttaa tämän matkan suunnittelussa. Myyminen on asiakkaan kuuntelemista. Kun...

Read the article