PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

ID BBN BLOGI

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Vaatiiko automaatio syvällistä IT-osaamista?

Vaatiiko automaatio syvällistä IT-osaamista?

B2B-myyttikestiblogi Myytti: markkinoinnin automaation käyttö vaatii IT-taustaa Monet asiakkaat luulevat, että automaation hyödyntäminen vaatii syvällistä IT-osaamista. Huoli vaihtuu usein innostukseksi ja uuden oppimisen riemuksi heti ensimmäisen koulutuspäivän jälkeen. Olen itse hyvä esimerkki...

Lue artikkeli
Syvennä asiantuntemustasi lomailun lomassa

Syvennä asiantuntemustasi lomailun lomassa

Markkinointiteknologioiden merkitys ja tarve korostuivat entisestään kuluneen kevään aikana, kun kaikki f2f-kohtaamiset peruttiin ja asiakkaat ja prospektit oli mahdollista tavoittaa ainoastaan digitaalisten kanavien välityksellä. Markkinointiväki sopeutui kuitenkin tilanteeseen nopeasti, ja uusia...

Lue artikkeli
Atea Focus – uudistuksilla upeisiin tuloksiin

Atea Focus – uudistuksilla upeisiin tuloksiin

Atea Focus järjestettiin viime vuonna jo 30. kerran, ja juhlavuoden tapahtumasta haluttiin tehdä ikimuistoinen. Onnistuimme! Olemme yksi Evento Awardsin finalisteista. Uskomattoman upea fiilis! Meidät on valittu vuoden parhaita tapahtumia palkitsevan Evento Awardsin finaaliin Atea Finland Oy:n...

Lue artikkeli
Helpota työtäsi markkinoinnin automaation avulla

Helpota työtäsi markkinoinnin automaation avulla

Markkinoinnin ammattilaisen kannattaa keskittyä luovuuteen ja tuottavaan työhön ja jättää rutiinityöt nykytekniikan hoidettavaksi.  Sähköpostityökaluilla voi rakentaa kampanjaviestejä suhteellisen pienellä vaivalla – ja osaamisella. Kampanjoiden hallintaan ja kohderyhmien käsittelyyn sen sijaan kuluu...

Lue artikkeli
Vuoden vanha GDPR ja 144 376 valitusta

Vuoden vanha GDPR ja 144 376 valitusta

GDPR eli EU General Data Protection Regulation täytti vuoden 25.5.2019. Ensimmäisen voimassaolovuotensa aikana asetus on poikinut EU-kansalaisilta 144 376 valitusta, eli keskimäärin 3 kymmenestätuhannesta EU-asukkaasta on valittanut, että heidän tietojaan on käytetty GDPR-säännösten vastaisesti. Suur...

Lue artikkeli
5 vinkkiä parempaan call-to-actioniin

5 vinkkiä parempaan call-to-actioniin

Puhelimen sähköpostisovellus kilahtaa, olet saanut uuden viestin. Avaat sähköpostin, silmäilet sitä ja huomaat nappulan, joka kehottaa sinua tekemään jonkin pienen asian, esimerkiksi lataamaan ilmaisen ebookin. Koska aihe vaikuttaa kiinnostavalta, klikkaat nappia ja siirryt sinulle räätälöidyssä...

Lue artikkeli
 Rentoa keskustelua markkinoinnin automaatiosta – kerran kuussa perjantaina!

Rentoa keskustelua markkinoinnin automaatiosta – kerran kuussa perjantaina!

Markkinoinnin automaation idearyhmä tai Power Afterwork kokoontui ensimmäistä kertaa viime perjantaina. Monella asiakkaallamme oli pikkujoulukiireitä, mutta asiantunteva joukko pääsi kuitenkin paikalle. Vapaamuotoisessa tapaamisessa keskustelimme miten automaation käyttöönotto on osallistujien...

Lue artikkeli
6 huonoa tapaa, joista pääset eroon GDPR:n myötä

6 huonoa tapaa, joista pääset eroon GDPR:n myötä

Tietosuoja, GDPR, markkinointilupa, yksityisyys ja monia muita termejä on vilissyt markkinointitiimien keskusteluissa viime aikoina. Vaikka moni pelkääkin keväällä voimaan tulevaa tietosuoja-asetusta, se on itse asiassa todellinen lottovoitto modernille markkinoijalle.Osa suhtautuu...

Lue artikkeli
Tekstintekijän 7 lupausta

Tekstintekijän 7 lupausta

Aion alkavana vuonna olla kiltti copy ja hoitaa hommani hyvin. Tässä uuden vuoden kunniaksi koko läjä kirjoittamiseen liittyviä lupauksia. 1) En pitkästytä Lyhyesti ja elävästi, siinä on ihanteeni. ”Brevity is the soul of wit”, sanoi Shakespeare. 2) Kunnioitan lukijan älyäLiittyy edelliseen. Kun...

Lue artikkeli
Räätälöityä raportointia: marketon raportointimahdollisuuksien rajojen ylittäminen

Räätälöityä raportointia: marketon raportointimahdollisuuksien rajojen ylittäminen

Raportointi on iso osa markkinoinnin automaatiota. On tärkeää pystyä optimoimaan sisältöjä tulosten ja vierailijoiden käyttäytymisen perusteella. Dataa kertyy suunnattomasti eri lähteistä, ja useimmat markkinointiautomaation järjestelmät tarjoavatkin paljon erilaisia raportteja ilman lisätyötä....

Lue artikkeli
Meilausta, spämmäystä vai tehokasta kohdennettua markkinointia?

Meilausta, spämmäystä vai tehokasta kohdennettua markkinointia?

Markkinoinnissa, niin kuin monella muullakin saralla, innostutaan valtavasti kaikesta uudesta. Uuden lumoissa ei pidä kuitenkaan unohtaa perustekemistä ja hyväksi todistettuja keinoja ja kanavia. Viime aikojen hypetys on pyörinyt sosiaalisen median ympärillä, ja yhdessä sun toisessakin yrityksessä on...

Lue artikkeli
Tiedätkö kuinka prospektisi muuttuvat ostaviksi asiakkaiksi?

Tiedätkö kuinka prospektisi muuttuvat ostaviksi asiakkaiksi?

Asiakkaan matka prospektista ostavaksi asiakkaaksi on pitkä ja mutkikas. Mitä paremmin yritykset tuntevat matkan vaiheet ja prospektin tiedon tarpeet, sitä nopeammin konversio asiakkaaksi tapahtuu. ID BBN:n opas auttaa tämän matkan suunnittelussa. Myyminen on asiakkaan kuuntelemista. Kun...

Lue artikkeli
Case: Mestarit katolla -kuinka Rautaruukille luotiin teräksinen liidikone

Case: Mestarit katolla -kuinka Rautaruukille luotiin teräksinen liidikone

Suomen johtava teräskattovalmistaja Ruukki otti vuoden 2013 alussa lentävän lähdön markkinoinnin automaatioon. Kampanjoiden tulokset ylittivät kaikki odotukset ja loivat perustaa uudenlaiselle myynnin ja markkinoinnin yhteistyölle.   Kattoremontti on omakotitalon elinkaaren tärkeimpiä...

Lue artikkeli