PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

ID BBN BLOGI

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Niina Sariola

Niina Sariola

Niina on markkinoinnin automaatioon erikoistunut projektipäällikkö, joka hallitsee suvereenisti niin liiketoiminnan kehittämisen kuin dataan perustuvan asiakasviestinnän.

 

Niinalla on 20 vuoden kokemus markkinoinnista, digitaalisten palvelujen kehittämisestä sekä digitaalisten strategioiden ja markkinointiteknologiaa vaativien ratkaisujen toteuttamisesta.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Markkinointiautomaation askelmerkit – tuskasta tuloksiin

Markkinointiautomaation askelmerkit – tuskasta tuloksiin

B2B-myyttikestiblogi Myytti: Kun järjestelmä on pystyssä, kaikki on valmista. Ihan näin se ei ole. Markkinointiautomaatio on jatkuvasti kehittyvä hanke, joka ei varmasti koskaan tule aivan valmiiksi. Olen huomannut, että markkinointiautomaation käyttäjissä herää melko pian – ehkä noin vuosi...

Lue artikkeli
Markkinointiautomaatio – nimestään huolimatta koko firman työkalu 

Markkinointiautomaatio – nimestään huolimatta koko firman työkalu 

B2B-myyttikestiblogi  Myytti: Yrityksen sisäisiä prosesseja on mahdotonta muuttaa siten, että markkinointiautomaation  käyttö olisi  tehokasta.  Eihän se toki mahdotonta ole. Markkinointiautomaation tehokas käyttö kuitenkin vaatii toimivaa yhteistyötä läpi koko organisaation. Markkinointiautomaatio ei...

Lue artikkeli
Automaation ammattilaisen avaintaidot

Automaation ammattilaisen avaintaidot

B2B-myyttikestiblogi  Myytti: Markkinoinnin automaation hallintaan tarvitaan valtavasti teknistä osaamista, ja se vie hurjasti resursseja.  Siinäpä hyvinkin yleinen uskomus. Moni pitää markkinoinnin automaatiota paljon hankalampana asiana kuin se oikeasti on. Tiettyjä avaintaitoja automaation...

Lue artikkeli