PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ
Smart Commerce 2021 – katso tallenne tapahtumasta

Smart Commerce 2021 – katso tallenne tapahtumasta

Julkaistu 8.2.2021 Eija Väliranta

Smart Commerce 2021 -tapahtuma toi tammikuun lopussa vähittäiskaupan ja verkkokaupan toimijat saman pöydän ääreen keskustelemaan haasteista, mahdollisuuksista ja tavoista, joilla digitaalista muutosta voi vauhdittaa. Tilaisuudessa muun muassa pohdittiin, miten perinteisistä verkkokaupan malleista siirrytään kokemuslähtöisiin ja asiakas-, data- ja brändikeskeisiin malleihin.

ID BBN:n Henrik Lagercrantz ja SOK:n Johanna Koskela keskittyivät puheenvuorossaan SOK:n tapaan tavoitella liikevaihdon kasvua ketterän markkinoinnin, kattavan datan ja syvällisen asiakastuntemuksen avulla.

Kuinka data jalostetaan näkemykseksi ja minkälaisia käytäntöjä, rakenteita, työkaluja ja johtamismallia liikevaihdon kasvuun tähtäävä markkinointi vaatii?

Katso englanninkielinen tallenne tapahtumasta: Establishing a revenue driven marketing function

Johanna Koskela, SOK & Henrik Lagercrantz ID BBN | Smart Commerce 2021 from Business Insight Group on Vimeo.

PS Käsittelimme samaa aihetta myös Myyttikesteillämme. Jos haluat kuulla Johannan ja Henrikin esityksen suomeksi, katso webinaaritallenne:

 

AIHEESEEN LIITTYVÄT ARTIKKELIT

Aloita muutosmatka prosesseista

Aloita muutosmatka prosesseista

Kovin harvassa ovat ne markkinointitoimistojen asiakkaat, jotka pystyvät aidosti kehuskelemaan datansa laadulla hankkeita käynnistäessään.

Lue artikkeli

Katsaus dataohjautuvuuden peruspilareihin

Katsaus dataohjautuvuuden peruspilareihin

Insight driven -ideologiaa tavoittelevien yritysten dataan liittyvät hankkeet ovat ennen kaikkea toimintakulttuurin muutoshankkeita, joissa data on...

Lue artikkeli
Vaatiiko automaatio syvällistä IT-osaamista?

Vaatiiko automaatio syvällistä IT-osaamista?

Markkinointiteknologiavelhoksi voi kehittyä ilman vähäisintäkään teknologia-alan koulutusta.

Lue artikkeli