PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

ID BBN BLOGI

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Timo Kruskopf

Timo Kruskopf

Yritykset eivät osta mitään. Ihmiset ostavat. Aina. Ainoa haasteesi markkinoijana ja myyjänä on tietää, miksi ja milloin ihminen haluaa ostaa ja millä perusteilla hän valintansa tekee. Jopa atomivoimalatoimittaja valitaan, tai jätetään valitsematta, tunneperustein. Miksi siis ei pienempiä hankintoja. Maaliviivalla voittaja on se, johon luotetaan ja uskotaan eniten – tehdään kauppa, joka tuntuu parhaimmalta ratkaisulta. Timo kehittää ratkaisuja, joilla yritys voi hankkia lisää asiakkaita ja pitää ne. Muun ajan hän on mieluusti golfkentällä tai syventyy tiedekirjallisuuteen.

 

Businesses do not buy anything. It is always people who do the buying. Your only challenge as a marketer or seller is to know why and when a person wants to buy and on what grounds he or she makes the decisions. Even an atomic power plant supplier is selected (or not) on emotional grounds. The same goes for smaller purchases. In the end, the winner is the one who is trusted most.
Timo develops solutions that enable companies to acquire and retain more customers. When not working, Timo can be found on a golf course or on his sofa – surrounded by science literature.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Millainen otus se B2B-ostaja oikein on?

Millainen otus se B2B-ostaja oikein on?

B2B-myyttikestiblogi Asiakasymmärrykseen ja B2B-ostajiin keskittynyt myyttikestiwebinaarimme herätti keskustelua ja mielenkiintoisia kysymyksiä. Tässä vastauksia, olkaa hyvä! Yritykset eivät osta mitään   Se on taivahan tosi. Minullakin on kaikissa tekemissäni sopimuksissa yhden tai useamman ihmisen...

Lue artikkeli
 Välähdyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta

Välähdyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta

Martech-guru Scott Brinker avasi MarTech Nordic 2020 -tapahtuman räväkästi raottamalla ovea tulevaisuuteen ja koneiden maailmaan. Chiefmartech-median päätoimittajana ja pitkän linjan visionäärinä Scott Brinker on paalupaikalla näkemässä mitä tuleman pitää. Brinker valotti puheenvuorossaan maailmaa...

Lue artikkeli
 Miksi loistava brändi ei toimi käytännössä?

Miksi loistava brändi ei toimi käytännössä?

Brändistrategiasta ihmisten korvien väliin on pitkä tie. Vanhan 20/80-säännön mukaan implementointi tulee aina viemään 80 % ja suunnitelma 20 %. Onnistunut läpivienti on yleensä – noin 80 %:ssa tapauksista – kiinni kahdesta asiasta. Olen 30-vuotisen urani aikana tehnyt sekä nähnyt kenties...

Lue artikkeli
Nopeat syövät, hitaat eivät

Nopeat syövät, hitaat eivät

Muutos tapahtuu vain, kun nykytila on tuskallisempi kuin uusi tila. Klassinen yritysvalmentajan prinsiippi muuttui suureksi totuudeksi, kun mikroskooppisen pieni virus pakotti tekemään kaiken etänä ja juhlapuheiden tasolle jääneestä digitaalisesta transformaatiosta tuli totta käytännöllisesti katsoen...

Lue artikkeli
Vuoden vanha GDPR ja 144 376 valitusta

Vuoden vanha GDPR ja 144 376 valitusta

GDPR eli EU General Data Protection Regulation täytti vuoden 25.5.2019. Ensimmäisen voimassaolovuotensa aikana asetus on poikinut EU-kansalaisilta 144 376 valitusta, eli keskimäärin 3 kymmenestätuhannesta EU-asukkaasta on valittanut, että heidän tietojaan on käytetty GDPR-säännösten vastaisesti. Suur...

Lue artikkeli
Tarvitsetko innovointia ja uusia näkemyksiä?

Tarvitsetko innovointia ja uusia näkemyksiä?

Henkilökemia, sitoutuneisuus ja luovuuden taso. Nämä kolme nousivat kärkeen, kun mainonnan ostajilta kysyttiin tärkeimmistä markkinointikumppanin valintatekijöstä. Vuoden toimisto -tutkimuksessa paljastui myös markkinointipäättäjien kasvava kriisi sirpaloituvan palvelukentän hallinnasta. Vuoden...

Lue artikkeli
Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Asiakaskokemukset eivät koskaan ole samanlaisia, vaikka kyseessä olisi sama tuote tai palvelu. Oman yrityksen asiakaskokemusta voi parantaa analysoimalla sitä puhtaasti ostajan näkökulmasta, esimerkiksi CXJM-menetelmän avulla.  Ostaminen on monesta kohtaamisesta muodostuva kokonaisuus, johon mahtuu...

Lue artikkeli
Keinoäly, martech-syndrooma ja muut markkinoinnin trendit 2017

Keinoäly, martech-syndrooma ja muut markkinoinnin trendit 2017

Kaikkien suurten trenditeesien viereen tein tavallisen markkinointi-ihmisen katsauksen siihen, miten maailma kuljettaa meitä eteenpäin ja mistä kannattaisi ottaa kiinni.  Seuraavat muutokset koskettavat sinua, halusitpa tai et: Sinusta tulee osa markkinoinnin Big Dataa ja voit itse markkinoida...

Lue artikkeli
Mitä teet markkinointiosastolla?

Mitä teet markkinointiosastolla?

Miksi osa yritysten markkinointiosastoista jää jälkeen modernin markkinoinnin teknologiakehityksestä? Osastot, jotka ovat eniten trendien pulssilla, tietävät missä muoti menee niin musiikissa, viihteessä kuin kulttuurissa yleensäkin. Piiloudutaanko teknologian edessä läppärien taakse ja odotetaan,...

Lue artikkeli