PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

ID BBN BLOGI

ID BBN on kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin edelläkävijäyritys. Me tarjoamme kohderyhmänsä tehokkaasti tavoittavia markkinointiratkaisuja, aidosti mitattavilla tuloksilla.

Timo Kruskopf

Timo Kruskopf

Yritykset eivät osta mitään. Ihmiset ostavat. Aina. Ainoa haasteesi markkinoijana ja myyjänä on tietää, miksi ja milloin ihminen haluaa ostaa ja millä perusteilla hän valintansa tekee. Jopa atomivoimalatoimittaja valitaan, tai jätetään valitsematta, tunneperustein. Miksi siis ei pienempiä hankintoja. Maaliviivalla voittaja on se, johon luotetaan ja uskotaan eniten – tehdään kauppa, joka tuntuu parhaimmalta ratkaisulta. Timo kehittää ratkaisuja, joilla yritys voi hankkia lisää asiakkaita ja pitää ne. Muun ajan hän on mieluusti golfkentällä tai syventyy tiedekirjallisuuteen.

 

Businesses do not buy anything. It is always people who do the buying. Your only challenge as a marketer or seller is to know why and when a person wants to buy and on what grounds he or she makes the decisions. Even an atomic power plant supplier is selected (or not) on emotional grounds. The same goes for smaller purchases. In the end, the winner is the one who is trusted most.
Timo develops solutions that enable companies to acquire and retain more customers. When not working, Timo can be found on a golf course or on his sofa – surrounded by science literature.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Vuoden vanha GDPR ja 144 376 valitusta

Vuoden vanha GDPR ja 144 376 valitusta

GDPR eli EU General Data Protection Regulation täytti vuoden 25.5.2019. Ensimmäisen voimassaolovuotensa aikana asetus on poikinut EU-kansalaisilta 144 376 valitusta, eli keskimäärin 3 kymmenestätuhannesta EU-asukkaasta on valittanut, että heidän tietojaan on käytetty GDPR-säännösten vastaisesti. Suur...

Read the article
Tarvitsetko innovointia ja uusia näkemyksiä?

Tarvitsetko innovointia ja uusia näkemyksiä?

Henkilökemia, sitoutuneisuus ja luovuuden taso. Nämä kolme nousivat kärkeen, kun mainonnan ostajilta kysyttiin tärkeimmistä markkinointikumppanin valintatekijöstä. Vuoden toimisto -tutkimuksessa paljastui myös markkinointipäättäjien kasvava kriisi sirpaloituvan palvelukentän hallinnasta. Vuoden...

Read the article
Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Asiakaskokemukset eivät koskaan ole samanlaisia, vaikka kyseessä olisi sama tuote tai palvelu. Oman yrityksen asiakaskokemusta voi parantaa analysoimalla sitä puhtaasti ostajan näkökulmasta, esimerkiksi CXJM-menetelmän avulla.  Ostaminen on monesta kohtaamisesta muodostuva kokonaisuus, johon mahtuu...

Read the article
Keinoäly, martech-syndrooma ja muut markkinoinnin trendit 2017

Keinoäly, martech-syndrooma ja muut markkinoinnin trendit 2017

Kaikkien suurten trenditeesien viereen tein tavallisen markkinointi-ihmisen katsauksen siihen, miten maailma kuljettaa meitä eteenpäin ja mistä kannattaisi ottaa kiinni.  Seuraavat muutokset koskettavat sinua, halusitpa tai et: Sinusta tulee osa markkinoinnin Big Dataa ja voit itse markkinoida...

Read the article
Mitä teet markkinointiosastolla?

Mitä teet markkinointiosastolla?

Miksi osa yritysten markkinointiosastoista jää jälkeen modernin markkinoinnin teknologiakehityksestä? Osastot, jotka ovat eniten trendien pulssilla, tietävät missä muoti menee niin musiikissa, viihteessä kuin kulttuurissa yleensäkin. Piiloudutaanko teknologian edessä läppärien taakse ja odotetaan,...

Read the article