PYSY ETULINJASSA

JÄTÄ YHTEYSTIETOSI

Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

Työyhteisön salainen ainesosa

Julkaistu 18.4.2016 ID BBN

Työporukka on ihan omanlaisensa yhteisö. Harva pääsee valitsemaan sitä itse, mutta silti sen kanssa viettää suurimman osan elämästään. ID BBN selvitti työyhteisön reseptin kyselyllä.

Parhaimmillaan työpaikan jengi on niin paljon enemmän kuin osiensa summa. Jotkut toimivat muita inspiroivina katalyytteinä, toiset kukoistavat vasta oikean työparin löydettyään. Mutta mikä on se salainen resepti, jota noudattamalla täydellisen työporukan voi koota?

Päätimme ryhtyä selvittämään työpaikan ihannekoostumusta analysoimalla oman, loistavan porukkamme ominaisuuksia. Lähdimme tutkimaan niitä piirteitä, jotka työn lomassa eivät välttämättä käy ilmi: harrastuksia, lempivärejä, elämän pieniä iloja. Vitsejä, soittimia, lemmikkejä ja urheilulajeja. Josko näiden kautta selviäisi se maaginen tekijä, työyhteisön matemaattinen kaava?

Kaksikymmentäseitsemän työntekijää kahdestakymmenestäseitsemästä vastasi kyselyyn, ja tulosten pohjalta visualisoitiin infograafi, johon kuuluu 48 värikästä tietopläjäystä toimistomme porukasta.

Jotta ihan kaikki pääsisivät hyötymään arvokkaasta tutkimustyöstämme, julkistamme datan pohjalta koostamamme aineiston. Emme voi ihan varmasti luvata, että valitsemalla henkilöstöön tasan kaksitoista 180-190-senttistä työntekijää tai rajoittamalla teenjuojien määrän kahteen juuri sinun työpaikkasi saavuttaa parhaita mahdollisia tuloksia - mutta meillä se on ainakin toiminut. Aineisto julkaistaan kuva kerrallaan, voit tutustua siihen Facebookissamme tai Instagramissa hashtagilla #idispeople.

Kirjoittaja itse ilahtuu värikkäistä sukista, osaa n. 8 synonyymiä oluelle ja laulaa radion mukana autossa.

 

RELATED ARTICLES

Unohtuvatko markkinoinnin opit kampanjoita...

Yhä useammin törmää siihen, että markkinoinnin suunnittelija on unohtanut että ostajan matka etenee vaiheittain kohti ostopäätöstä. B2B-puolella on...

Take a look

Mitä tapahtuu vuonna 2030?

Tulevaisuus on aina kiinnostanut ihmistä. Jo vuosisatoja ihmiset ovat visioineet siitä, mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Parhaimmillaan...

Take a look

Keinoäly, martech-syndrooma ja muut markkinoinnin...

Kaikkien suurten trenditeesien viereen tein tavallisen markkinointi-ihmisen katsauksen siihen, miten maailma kuljettaa meitä eteenpäin ja mistä...

Take a look