PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ
 Välähdyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta

Välähdyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta

Julkaistu 12.10.2020 Timo Kruskopf

Martech-guru Scott Brinker avasi MarTech Nordic 2020 -tapahtuman räväkästi raottamalla ovea tulevaisuuteen ja koneiden maailmaan.

Chiefmartech-median päätoimittajana ja pitkän linjan visionäärinä Scott Brinker on paalupaikalla näkemässä mitä tuleman pitää.

Brinker valotti puheenvuorossaan maailmaa ravisuttavan pandemian positiivisia puolia: erilaiset liike-elämän teknologiat ovat ottaneet nyt, 10 kuukaudessa, pidemmän loikan kuin viimeisen 10 vuoden aikana. Pakko on ajanut sopeutumaan, mutta muutos on vasta antanut alkuvauhtia tulevaan.

Brinkerin laskuopin mukaan 45 miljoonaa koodaajaa määrittää tämän hetkisen teknologiamme, mutta huominen luodaan ”no-code”-työkalujen avulla. Kaikki pystyvät tekemään appeja. Uuden teknologian jäävuori paljastaa itsensä kokonaisuudessaan.

Brinker hälvensi kauhuskenaarioita koneiden maailmasta alleviivaamalla ihmisten roolia koneiden exponentiaalisen kasvuäyrän rinnalla: järjestelmät tulevat tukemaan ihmisyyden kehitystä, ei korvaamaan ihmistä.

MarTech Nordic 2020 -tapahtuman anti oli monipuolinen – kuulimme muun muassa käytännön esimerkkejä pelillistämisestä ja opimme voittavien organisaatioiden rakenteellisista malleista.

Katso miten omat asiantuntijamme esittelevät Ferrarin menestyneitä markkinoinnin konsepteja ja miksi F-Securen markkinointi sujahti ”uuteen normaaliin” lähes tuskitta.

Pit stop perfection – How Ferrari drives marketing
Henrik Lagercrantz, VP, Technical Excellence, ID BBN ja
Antti Kastén, Principal CX Solution Consultant, Oracle. 
Puheenvuoro kestää 15 minuuttia.

Marketing technology transformation for B2B we’ve been waiting for?
Harri Lehtonen, Senior Digital Marketing Manager, F-Secure. 
Puheenvuoro kestää 15 minuuttia.

ID BBN oli MarTech Nordic 2020 -tapahtuman partneri.

AIHEESEEN LIITTYVÄT ARTIKKELIT

ID BBN on LinkedIn Agency Champions -voittaja 2020

ID BBN on LinkedIn Agency Champions -voittaja 2020

Customer leadimme Marjut ja Tiina menestyivät Suomen LinkedIn Agency Champions -koulutussarjan kilpailussa. Kotiintuomisena oli ykkössija peräti...

Lue artikkeli

https://idbbn.fi/blogi/vaatiiko-automaatio-syvällistä-it-osaamista

https://idbbn.fi/blogi/vaatiiko-automaatio-syvällistä-it-osaamista

Olen hyvä esimerkki siitä, että markkinointiteknologiavelhoksi voi kehittyä ilman vähäisintäkään teknologia-alan koulutusta.

Lue artikkeli
Helsinki 14 on uudenlainen virtuaalitoimisto

Helsinki 14 on uudenlainen virtuaalitoimisto

Helsinki 14 on uusi, raja-aitoja kaatava virtuaalitoimisto, jonka perustajien joukossa on ID BBN:n toimitusjohtaja Timo Kruskopf.

Lue artikkeli