Hyppää sisältöön

Automaatio-ohjelma Salesforce Pardot

Salesforce Pardot on hyvä järjestelmä B2B-tiimeille, koska sen avulla myynti- ja markkinointitiimit voivat yhtenäistää ja yhdistää tekemistään. Suoraviivainen sähköpostityökalu vaatii seurakseen Salesforcen CRM-ohjelmiston.

Asiantuntijan arviossa Salesforce Pardot

Markku Alikoski on ID BBN:n Salesforce Pardot -asiantuntija.

Salesforce Pardot on automaatiolla vahvistettu suoraviivainen sähköpostityökalu, joka vaatii seurakseen Salesforcen CRM-ohjelmiston. Ilman sitä Pardotia ei voi ostaa.

Data-arkkitehtuuriltaan Pardot on yksinkertainen ja se koostuu kontakteista, yrityksistä sekä näihin suoraan liittyvistä dataobjekteista. Merkille pantavaa on, että Pardotin dataobjekteja ei voi luoda vapaasti, vaan niiden on oltava peräisin Salesforcen CRM:stä.

Salesforce Pardot opastaa kampanjoiden rakentamista askel askeleelta ja kampanjoiden tehoa ja toimivuutta voi seurata selkeiden dashboardien avulla, vaikka järjestelmän analytiikka- ja raportointiominaisuudet ovatkin melko rajalliset.

Myös Pardotin datankäsittelyominaisuudet ovat vaatimattomat, joten järjestelmään tuodun datan on oltava hyvässä kunnossa.

CRM-integraation lisäksi Pardotin voi liittää esimerkiksi webinaarijärjestelmiin tai sosiaalisen median kanaviin. Taitava markkinointitiimi pystyykin rakentamaan sen avulla monipuolisia sähköpostikampanjoita ilman erityistä teknistä osaamista.

TILAA MAKSUTON SALESFORCE PARDOT-ESITTELY

Tilaa maksuton esittely

Markkinoinnin automaatio vastaa modernin markkinoinnin haasteisiin. Kerromme mielellämme lisää. Ota siis yhteyttä ja tilaa maksuton esittely.

Search