Skip to contentSkip to navigation
@

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä!x

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

ID BBN on

kansainvälisesti palkittu modernin markkinoinnin tekijä ja Euroopan kärjessä markkinoinnin automaation asiantuntijana. Asiakkaisiimme lukeutuvat monet alansa markkinajohtajat ja edelläkävijät sekä Suomessa että ulkomailla.

Lue lisää ja katso esittelyvideo

EU:n tietosuoja-asetus tulee!
Oletko valmis?

EU:n tietosuoja-asetus eli GDPR muuttaa henkilötietojen käsittelyä oleellisesti. Yrityksille tulee uusia velvollisuuksia ja vastuita henkilötietojen käsittelyyn 25.5.2018 alkaen. Varmista, että yrityksesi tietosuoja on asetuksen vaatimalla tasolla.


Lue lisää ja ota GDPR haltuun

NÄPPÄRÄ STARTTI AUTOMAATIOON

Markkinoinnin automaatio on huippukeino tehostaa markkinointia ja tuottaa myyntivalmiita liidejä. Lataa Starttiopas markkinoinnin automaatioon – ensimmäinen suomenkielinen, selkeä julkaisu aiheesta. Pieni lukuhetki, ja pääset heti jyvälle!


Lue ja opi hetkessä uutta!

Markkinoinnin automaatio tehostaa markkinointia ja myyntiä

Markkinointiautomaatio on yleisnimi sellaisille prosesseille ja järjestelmille, jotka tehostavat markkinointia ja myyntiä analytiikan sekä automaattisten, räätälöityjen kampanjoiden avulla. Järjestelmillä voidaan helposti ja nopeasti toteuttaa yksilöllisiä kampanjoita, jotka perustuvat vastaanottajan kiinnostuksen kohteisiin ja aktiivisuuteen. Markkinoinnin automaation avulla on myös helppoa seurata kampanjoiden tehoa, sekä raportoida ja analysoida tuloksia ja tuottoa, tarkasti ja luotettavasti!

Lue lisää

PALKINNOT

ID BBN on saanut vuosien varrella useita palkintoja markkinoinnin automaatioon liittyvissä kansainvälisissä kilpailuissa. Viimeksi palkintohylly sai täytettä huhtikuussa 2016, kun maailmanlaajuisesta Markies-kilpailusta tuli 4 finaalipaikkaa, joista yksi toi kultaa!

VAHVUUTEMME ASIAKKAAN SUUSTA:

"Yhteydenpito ja tunne siitä että halutaan oikeasti auttaa ja etsiä uusia ratkaisuja asiakkaan tarpeeseen."

"...komeaa, kaunista, huomiota kiinnittävää materiaalia."

"Strateginen ymmärrys ja implementointi."

Asiakastutkimus paljasti myös, että selvä enemmistö asiakkaista suosittelisi ID BBN:ää muille.

Asiakastutkimus 2014, Tutkimusyritys Kuulas