PREDIKTIIVINEN MARKKINOINTI

Perustuvatko markkinointipäätöksesi pelkkään intuitioon vai osaatko jo hyödyntää yrityksesi keräämää dataa?
Markkinointiteknologian tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluu laadukkaan asiakasdatan tuottaminen. Prediktiivisessä markkinoinnissa dataa hyödynnetään muun muassa liidien arvioinnissa, asiakasuskollisuuden ylläpitämisessä ja lisä- tai ristiinmyyntimahdollisuuksien tunnistamisessa. Lue, miten lähdemme tekemään prediktiivistä markkinointia yhdessä.

SYNKRONISOITU MARTECH

Onko markkinointiteknologian ekosysteemisi rakennettu liiketoimintaprosessien vaatimusten mukaisesti? Tuottavatko sen alustat ja työkalut automaattisesti dataa prediktiivistä analytiikkaa ja raportointia varten? Katso, miten synkronoimme ekosysteemisi ajan vaatimusten mukaiseksi.

VAKUUTTAVA SISÄLTÖ

Vahvistaako yrityksesi viesti asiakasuskollisuutta? Etenevätkö prospektisi ostoputkessa yrityksesi sisältöjen johdattamina? Entä konvertoituvatko prospektisi liideiksi ja asiakkaiksi? ID BBN luo yrityksellesi sisältöä, jolla ohjaat asiakkaan matkaa ja tehostat jalostuskampanjoita! Katso, miten, missä ja kenelle viestimme.

TULOKSELLISET OHJELMAT

Tuottavatko yrityksesi markkinointitoimenpiteet konkreettisia, mitattavia tuloksia? Haluaisitko suunnitella ja priorisoida markkinointiohjelmia niiden tuottavuuden mukaan? ID BBN auttaa sinua tekemään oikeita ratkaisuja.

MENESTYSTÄ MUUTOKSESTA

Tiedätkö, miten rakennetaan paras mahdollinen markkinointiteknologian ekosysteemi? Kaipaako yrityksesi tukea, koulutusta tai konsultaatiota? Meiltä saat ajankohtaisimman tiedon ja toimivimmat ratkaisut.

Valmiuden
arvioiminen

Kartoitamme, miten yrityksesi pystyy hyödyntämään analytiikkatietoja ja minkälainen potentiaali yrityksesi nykyisessä asiakasdatassa on.

Markkinointidatamallin
suunnittelu

ID BBN luo yrityksellesi datamallin, jota hyödynnämme prediktiivisten markkinointitoimenpiteiden suunnitelussa. Mallia pystytään muokkaamaan asiakkaittesi toimialojen ja toimintaan liittyvien erityispiirteiden ja vaatimusten mukaiseksi.

Markkinointiohjelman käyttöönotto

Prediktiivinen markkinointiohjelma otetaan käyttöön vaiheittain. Prosessiin kuuluu datan kerääminen ja valmistelu, koneoppimisjärjestelmän opettaminen ja käyttäjäkoulutus. Näytämme myös, miten voit hyödyntää prediktiivisen markkinoinnin analytiikkatuloksia päivittäisessä työssäsi.

Hallinnoitu
analytiikka

Palveluumme kuuluu prediktiivisen markkinoinnin analytiikka- ja käyttäjätuki.

AJANKOHTAISTA

MARKIE AWARDS -PATSAITA TULIAISIKSI?

Joka vuosi kirjoitan postauksen samasta aiheesta ja joka vuosi olen siitä enemmän innoissani! Nimittäin alkuvuodesta eletään aina markkinoinnin...

Siirry blogiin

7 TAPAA HYÖDYNTÄÄ ENNAKOIVAA MARKKINOINTIA

Ennakoiva markkinointi on tehokas työväline. Niin tehokas, että jokaisen markkinointijohtajan on syytä ymmärtää, miten ennakoivaa markkinointia...

Siirry blogiin

PREDIKTIIVINEN MARKKINOINTI (ISOSSA) PÄHKINÄNKUORESSA

Prediktiivinen markkinointi tarkoittaa, että markkinointi- ja myyntitoimenpiteiden tukena käytetään prediktiivistä analytiikkaa. Analytiikan avulla...

Siirry blogiin

Martech- ja myyntityökalujen kartoitus

Tiimimme kartoittaa nykyisen markkinointiteknologian ekosysteemisi. Kartoituksen perusteella organisaatiollesi suunnitellaan yhtenäinen kontaktinhallinta, keskitetty asiakaskokemuksen hallinta ja systemaattinen datankeräysmalli.

Markkinoinnin ekosysteemin suunnittelu

Rakennamme yrityksellesi synkronoidun martech-ekosysteemin, joka sulavoittaa markkinoinnin prosesseja ja tuottaa liiketoiminnan vaatimia tuloksia.

Vaikuttamiskanavien
lisääminen

Digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin sisältyy yleensä yksi tai useampi vaikuttamiskanava. Kanavien määrää voidaan lisätä ajankohtaisen markkinointiohjelman ja asiakasmatkan vaatimusten perusteella.

Alustojen ja datalähteiden yhdistäminen

Synkronoidun martech-ekosysteemin luominen on vaativa prosessi, joka kannattaa antaa asiantuntijoiden tehtäväksi. Me luomme markkinointi- ja myyntijärjestelmistäsi sujuvan kokonaisuuden, joka tuottaa reaaliaikaista tietoa ennakoivaa markkinointia varten.

POIMINTOJA MENESTYSTARINOISTA

TEHOKAS DATAN RIKASTAMISOHJELMA LIIDIEN PISTEYTYKSEN TUEKSI

Kehitimme palvelun, joka hyödyntää Asiakastiedon rajapintaa aivan uudella tavalla. »

KUUMAT LIIDIT SOITTOLISTALLE

Markkinoinnin automaatiojärjestelmään tehtiin liidien pisteytysmallit, jotka aktivoivat nurturointivaiheita automaattisesti. »

TELEMARKKINOINTITYÖKALU OSAKSI MA-JÄRJESTELMÄÄ

Markkinoinnin automaatiojärjestelmään rakennettiin Custom Data Objecteihin (CDO) perustuva tietokanta. »

VISMA SUUNTA – TEHOKASTA MYYNTIÄ SISÄLTÖMARKKINOINNIN AVULLA

Ostajapersooniin perustuva ja sisältöön painottuva markkinointiohjelma muutti Visma Softwaren markkinointi- ja myyntitapaa. »

Ostajapersoonat

Kiteytämme asiakkaittesi olennaisimmat piirteet yksityiskohtaisiin ostajapersooniin, joiden pohjalta suunnittelemme toimivia, personoituja markkinointiviestejä ja valitsemme niille oikeat kanavat.

Ostajan matkan kartoitus

Rakennamme sisältökartan, jossa huomiomme erilaiset ostajapersoonat ja asiakkaan matkan eri vaiheet. Määritämme ostajapersoonien kiinnostuksen kohteet, tarpeet ja haasteet ostoprosessin eri vaiheissa.

Sisältöstrategian suunnittelu ja käyttöönotto

Suunnittelemme sisältöanalytiikkaan pohjautuvan strategian, jonka avulla yrityksesi sekä tavoittaa että konvertoi kontaktit.

Kampanjasuunnittelu ja luovien sisältöjen toteuttaminen

Luomme vaikuttavaa ja vakuuttavaa sisältöä jokaisen ostajapersoonan asiakasmatkaan. Yrityksesi viestii varmasti ja tehokkaasti, kun se hyödyntää kampanjoiden rakentamisessa ja sisällön suunnittelussa ID BBN:n kansainvälisesti tunnustettua osaamista.

POIMINTOJA MENESTYSTARINOISTA

DIA-YHTEISVALINTA TUNNETUKSI

ID BBN toteutti diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen yhteisvalinnalle kampanjan, jossa tekniikan alan monipuolisuutta tuotiin esiin esittelemällä arjen tekniikkaa. »

VISMA SUUNTA – TEHOKASTA MYYNTIÄ SISÄLTÖMARKKINOINNIN AVULLA

Ostajapersooniin perustuva ja sisältöön painottuva markkinointiohjelma muutti Visma Softwaren markkinointi- ja myyntitapaa. »

SMARTSIGN-KONSEPTIN SÄHKÖPOSTIKAMPANJA

ID BBN:n suunnittelema ja toteuttama sähköpostikampanja suunnattiin kahdelle pääkohderyhmälle: hotelleille ja ketjumyymälöille. »

Nykyisten ohjelmien
testaus ja analysointi

Testaamme ohjelmia organisaatiosi sisällä. Saat arvokasta tietoa, jonka avulla parannat sekä kampanjoitasi että sijoitetun pääoman tuottoa. Analysointipalvelumme avulla sujuvoitat asiakkaasi matkaa ja opit siitä lisää itse.

Ohjelmakaavion
luominen

Tuntemattomasta nettikontaktista ostavaksi asiakkaaksi. Opi tuntemaan eri ostajapersoonat ja asiakkaasi entistä paremmin ja ohjaamaan heidän asiakasmatkaansa. Asiakkaiden polut voidaan liittää osaksi martech-ekosysteemiä.

Markkinointiohjelmien
hallinnointi

Sinun ei tarvitse hallita ja osata markkinointiteknologiaa itse. Saat meiltä kaiken tarvittavan tietotaidon ja osaamisen, myös koulutuksen. Halutessasi voit antaa yrityksesi markkinointiohjelmien pyörittämisen kokonaan tiimimme vastuulle.

Kysynnän
luominen

Herätämme valikoidun kohderyhmän mielenkiinnon tarkkaan kohdistetuilla kampanjoilla ja viesteillä. Tavoitamme halutun yleisön oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tarjoamme sisältöä, josta sekä prospektit että jo olemassa olevat asiakkaat saavat aitoa lisäarvoa.

POIMINTOJA MENESTYSTARINOISTA

TEHOKAS DATAN RIKASTAMISOHJELMA LIIDIEN PISTEYTYKSEN TUEKSI

Kehitimme palvelun, joka hyödyntää Asiakastiedon rajapintaa aivan uudella tavalla. »

VISMA SUUNTA – TEHOKASTA MYYNTIÄ SISÄLTÖMARKKINOINNIN AVULLA

Ostajapersooniin perustuva ja sisältöön painottuva markkinointiohjelma muutti Visma Softwaren markkinointi- ja myyntitapaa. »

ELOQUA-INTEGRAATIO CRM-JÄRJESTELMÄÄN

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä Oracle Eloqua integroitiin CRM-järjestelmä Salesforceen. »

MYYNTI KASVUUN MARKKINOINNIN AUTOMAATION AVULLA

Markkinointiautomaatioon perustuva kampanja toteutettiin 20 maassa eri puolilla maailmaa, 14 eri kielellä. »

Muutoskonsultointi

Järjestämme tiimillesi koulutusta ja tuemme uusien työtapojen omaksumisessa, kun yrityksesi on matkalla modernin markkinoinnin tekijäksi.

Customer Success Management

Varmistamme, että kampanjasi ovat sujuvia ja hallittuja. Olemme koordinoinnin ja projektinhallinnan mestareita. Kokenut yhteyshenkilömme koordinoi tarvittaessa kaikki markkinoinnin automaatioon liittyvät toimenpiteesi.

Käyttäjäkoulutus ja tuki

Meiltä saat tarvittavan tuen, konsultoinnin ja teknisen asiantuntijuuden markkinointiteknologiaa hyödyntäessäsi. Järjestelmämme varmistaa, että tukipyyntöösi vastataan nopeasti.

POIMINTOJA MENESTYSTARINOISTA

DIA-YHTEISVALINTA TUNNETUKSI

ID BBN toteutti diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen yhteisvalinnalle kampanjan, jossa tekniikan alan monipuolisuutta tuotiin esiin esittelemällä arjen tekniikkaa. »

VISMA SUUNTA – TEHOKASTA MYYNTIÄ SISÄLTÖMARKKINOINNIN AVULLA

Ostajapersooniin perustuva ja sisältöön painottuva markkinointiohjelma muutti Visma Softwaren markkinointi- ja myyntitapaa. »

ELOQUA-INTEGRAATIO CRM-JÄRJESTELMÄÄN

Markkinoinnin automaatiojärjestelmä Oracle Eloqua integroitiin CRM-järjestelmä Salesforceen. »