PREDIKTIIVINEN MARKKINOINTI
Perustuvatko markkinointipäätöksesi pelkkään intuitioon vai osaatko jo hyödyntää yrityksesi keräämää dataa?
Markkinointiteknologian tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluu laadukkaan asiakasdatan tuottaminen. Prediktiivisessä markkinoinnissa dataa hyödynnetään muun muassa liidien arvioinnissa, asiakasuskollisuuden ylläpitämisessä ja lisä- tai ristiinmyyntimahdollisuuksien tunnistamisessa.
Lue, miten lähdemme tekemään prediktiivistä markkinointia yhdessä.
SYNKRONISOITU MARTECH
Onko markkinointiteknologian ekosysteemisi rakennettu liiketoimintaprosessien vaatimusten mukaisesti? Tuottavatko sen alustat ja työkalut automaattisesti dataa prediktiivistä analytiikkaa ja raportointia varten? Katso, miten synkronoimme ekosysteemisi ajan vaatimusten mukaiseksi.
VAKUUTTAVA SISÄLTÖ
Vahvistaako yrityksesi viesti asiakasuskollisuutta? Etenevätkö prospektisi ostoputkessa yrityksesi sisältöjen johdattamina? Entä konvertoituvatko prospektisi liideiksi ja asiakkaiksi? ID BBN luo yrityksellesi sisältöä, jolla ohjaat asiakkaan matkaa ja tehostat jalostuskampanjoita! Katso, miten, missä ja kenelle viestimme.
TULOKSELLISET OHJELMAT
Tuottavatko yrityksesi markkinointitoimenpiteet konkreettisia, mitattavia tuloksia? Haluaisitko suunnitella ja priorisoida markkinointiohjelmia niiden tuottavuuden mukaan? ID BBN auttaa sinua tekemään oikeita ratkaisuja.
MENESTYSTÄ MUUTOKSESTA
Tiedätkö, miten rakennetaan paras mahdollinen markkinointiteknologian ekosysteemi? Kaipaako yrityksesi tukea, koulutusta tai konsultaatiota? Meiltä saat ajankohtaisimman tiedon ja toimivimmat ratkaisut.
Valmiuden
arvioiminen
Kartoitamme, miten yrityksesi pystyy hyödyntämään analytiikkatietoja ja minkälainen potentiaali yrityksesi nykyisessä asiakasdatassa on.
Markkinointidatamallin
suunnittelu
ID BBN luo yrityksellesi datamallin, jota hyödynnämme prediktiivisten markkinointitoimenpiteiden suunnitelussa. Mallia pystytään muokkaamaan asiakkaittesi toimialojen ja toimintaan liittyvien erityispiirteiden ja vaatimusten mukaiseksi.
Markkinointiohjelman käyttöönotto
Prediktiivinen markkinointiohjelma otetaan käyttöön vaiheittain. Prosessiin kuuluu datan kerääminen ja valmistelu, koneoppimisjärjestelmän opettaminen ja käyttäjäkoulutus. Näytämme myös, miten voit hyödyntää prediktiivisen markkinoinnin analytiikkatuloksia päivittäisessä työssäsi.
Hallinnoitu
analytiikka
Palveluumme kuuluu prediktiivisen markkinoinnin analytiikka- ja käyttäjätuki.
Martech- ja myyntityökalujen kartoitus
Tiimimme kartoittaa nykyisen markkinointiteknologian ekosysteemisi. Kartoituksen perusteella organisaatiollesi suunnitellaan yhtenäinen kontaktinhallinta, keskitetty asiakaskokemuksen hallinta ja systemaattinen datankeräysmalli.
Markkinoinnin ekosysteemin suunnittelu
Rakennamme yrityksellesi synkronoidun martech-ekosysteemin, joka sulavoittaa markkinoinnin prosesseja ja tuottaa liiketoiminnan vaatimia tuloksia.
Vaikuttamiskanavien
lisääminen
Digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin sisältyy yleensä yksi tai useampi vaikuttamiskanava. Kanavien määrää voidaan lisätä ajankohtaisen markkinointiohjelman ja asiakasmatkan vaatimusten perusteella.
Alustojen ja datalähteiden yhdistäminen
Synkronoidun martech-ekosysteemin luominen on vaativa prosessi, joka kannattaa antaa asiantuntijoiden tehtäväksi. Me luomme markkinointi- ja myyntijärjestelmistäsi sujuvan kokonaisuuden, joka tuottaa reaaliaikaista tietoa ennakoivaa markkinointia varten.
Ostajapersoonat
Kiteytämme asiakkaittesi olennaisimmat piirteet yksityiskohtaisiin ostajapersooniin, joiden pohjalta suunnittelemme toimivia, personoituja markkinointiviestejä ja valitsemme niille oikeat kanavat.
Ostajan matkan kartoitus
Rakennamme sisältökartan, jossa huomiomme erilaiset ostajapersoonat ja asiakkaan matkan eri vaiheet. Määritämme ostajapersoonien kiinnostuksen kohteet, tarpeet ja haasteet ostoprosessin eri vaiheissa.
Sisältöstrategian suunnittelu ja käyttöönotto
Suunnittelemme sisältöanalytiikkaan pohjautuvan strategian, jonka avulla yrityksesi sekä tavoittaa että konvertoi kontaktit.
Kampanjasuunnittelu ja luovien sisältöjen toteuttaminen
Luomme vaikuttavaa ja vakuuttavaa sisältöä jokaisen ostajapersoonan asiakasmatkaan. Yrityksesi viestii varmasti ja tehokkaasti, kun se hyödyntää kampanjoiden rakentamisessa ja sisällön suunnittelussa ID BBN:n kansainvälisesti tunnustettua osaamista.
Nykyisten ohjelmien
testaus ja analysointi
Testaamme ohjelmia organisaatiosi sisällä. Saat arvokasta tietoa, jonka avulla parannat sekä kampanjoitasi että sijoitetun pääoman tuottoa. Analysointipalvelumme avulla sujuvoitat asiakkaasi matkaa ja opit siitä lisää itse.
Ohjelmakaavion
luominen
Tuntemattomasta nettikontaktista ostavaksi asiakkaaksi. Opi tuntemaan eri ostajapersoonat ja asiakkaasi entistä paremmin ja ohjaamaan heidän asiakasmatkaansa. Asiakkaiden polut voidaan liittää osaksi martech-ekosysteemiä.
Markkinointiohjelmien
hallinnointi
Sinun ei tarvitse hallita ja osata markkinointiteknologiaa itse. Saat meiltä kaiken tarvittavan tietotaidon ja osaamisen, myös koulutuksen. Halutessasi voit antaa yrityksesi markkinointiohjelmien pyörittämisen kokonaan tiimimme vastuulle.

Kysynnän
luominen
Herätämme valikoidun kohderyhmän mielenkiinnon tarkkaan kohdistetuilla kampanjoilla ja viesteillä. Tavoitamme halutun yleisön oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tarjoamme sisältöä, josta sekä prospektit että jo olemassa olevat asiakkaat saavat aitoa lisäarvoa.
Muutoskonsultointi
Järjestämme tiimillesi koulutusta ja tuemme uusien työtapojen omaksumisessa, kun yrityksesi on matkalla modernin markkinoinnin tekijäksi.
Customer Success Management
Varmistamme, että kampanjasi ovat sujuvia ja hallittuja. Olemme koordinoinnin ja projektinhallinnan mestareita. Kokenut yhteyshenkilömme koordinoi tarvittaessa kaikki markkinoinnin automaatioon liittyvät toimenpiteesi.
Käyttäjäkoulutus ja tuki
Meiltä saat tarvittavan tuen, konsultoinnin ja teknisen asiantuntijuuden markkinointiteknologiaa hyödyntäessäsi. Järjestelmämme varmistaa, että tukipyyntöösi vastataan nopeasti.