Perustuvatko markkinointipäätöksesi pelkkään intuitioon vai osaatko jo hyödyntää yrityksesi keräämää dataa? Markkinointiteknologian tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluu laadukkaan asiakasdatan tuottaminen. Prediktiivisessä markkinoinnissa dataa hyödynnetään muun muassa liidien arvioinnissa, asiakasuskollisuuden ylläpitämisessä ja lisä- tai ristiinmyyntimahdollisuuksien tunnistamisessa. Lue, miten lähdemme tekemään prediktiivistä markkinointia yhdessä.
Kartoitamme, miten yrityksesi pystyy hyödyntämään analytiikkatietoja ja minkälainen potentiaali yrityksesi nykyisessä asiakasdatassa on.
ID BBN luo yrityksellesi datamallin, jota hyödynnämme prediktiivisten markkinointitoimenpiteiden suunnitelussa. Mallia pystytään muokkaamaan asiakkaittesi toimialojen ja toimintaan liittyvien erityispiirteiden ja vaatimusten mukaiseksi.
Prediktiivinen markkinointiohjelma otetaan käyttöön vaiheittain. Prosessiin kuuluu datan kerääminen ja valmistelu, koneoppimisjärjestelmän opettaminen ja käyttäjäkoulutus. Näytämme myös, miten voit hyödyntää prediktiivisen markkinoinnin analytiikkatuloksia päivittäisessä työssäsi.
Palveluumme kuuluu prediktiivisen markkinoinnin analytiikka- ja käyttäjätuki.