Hyppää sisältöön

Prediktiivinen markkinointi

Osaamisessamme yhdistyy tekninen tietotaito, B2B-markkinointiprosessien syvällinen ymmärrys, strateginen ajattelu ja monikanavainen luovuus.

Osaatko jo hyödyntää yrityksesi keräämää dataa?

Perustuvatko markkinointipäätöksesi pelkkään intuitioon vai osaatko jo hyödyntää yrityksesi keräämää dataa? Markkinointiteknologian tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluu laadukkaan asiakasdatan tuottaminen. Prediktiivisessä markkinoinnissa dataa hyödynnetään muun muassa liidien arvioinnissa, asiakasuskollisuuden ylläpitämisessä ja lisä- tai ristiinmyyntimahdollisuuksien tunnistamisessa. Lue, miten lähdemme tekemään prediktiivistä markkinointia yhdessä.

Valmiuden
arvioiminen

Kartoitamme, miten yrityksesi pystyy hyödyntämään analytiikkatietoja ja minkälainen potentiaali yrityksesi nykyisessä asiakasdatassa on.

Markkinointidatamallin
suunnittelu

ID BBN luo yrityksellesi datamallin, jota hyödynnämme prediktiivisten markkinointitoimenpiteiden suunnitelussa. Mallia pystytään muokkaamaan asiakkaittesi toimialojen ja toimintaan liittyvien erityispiirteiden ja vaatimusten mukaiseksi.

Markkinointiohjelman käyttöönotto

Prediktiivinen markkinointiohjelma otetaan käyttöön vaiheittain. Prosessiin kuuluu datan kerääminen ja valmistelu, koneoppimisjärjestelmän opettaminen ja käyttäjäkoulutus. Näytämme myös, miten voit hyödyntää prediktiivisen markkinoinnin analytiikkatuloksia päivittäisessä työssäsi.

Hallinnoitu analytiikka

Palveluumme kuuluu prediktiivisen markkinoinnin analytiikka- ja käyttäjätuki.

Ajankohtaista

Search