Hyppää sisältöön

Synkronisoitu Martech

Osaamisessamme yhdistyy tekninen tietotaito, B2B-markkinointiprosessien syvällinen ymmärrys, strateginen ajattelu ja monikanavainen luovuus.

Onko markkinointiteknologian ekosysteemisi rakennettu liiketoimintaprosessien vaatimusten mukaisesti? Tuottavatko sen alustat ja työkalut automaattisesti dataa prediktiivistä analytiikkaa ja raportointia varten? Katso, miten synkronoimme ekosysteemisi ajan vaatimusten mukaiseksi.

Martech- ja myyntityökalujen kartoitus

Tiimimme kartoittaa nykyisen markkinointiteknologian ekosysteemisi. Kartoituksen perusteella organisaatiollesi suunnitellaan yhtenäinen kontaktinhallinta, keskitetty asiakaskokemuksen hallinta ja systemaattinen datankeräysmalli.

Markkinoinnin ekosysteemin suunnittelu

Rakennamme yrityksellesi synkronoidun martech-ekosysteemin, joka sulavoittaa markkinoinnin prosesseja ja tuottaa liiketoiminnan vaatimia tuloksia.

Vaikuttamiskanavien
lisääminen

Digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin sisältyy yleensä yksi tai useampi vaikuttamiskanava. Kanavien määrää voidaan lisätä ajankohtaisen markkinointiohjelman ja asiakasmatkan vaatimusten perusteella.

Alustojen ja datalähteiden yhdistäminen

Synkronoidun martech-ekosysteemin luominen on vaativa prosessi, joka kannattaa antaa asiantuntijoiden tehtäväksi. Me luomme markkinointi- ja myyntijärjestelmistäsi sujuvan kokonaisuuden, joka tuottaa reaaliaikaista tietoa ennakoivaa markkinointia varten.

Ajankohtaista

Search