DIGITAL CUSTOMER EXPERIENCE JOURNEY MAPPING

Ontuuko yrityksesi asiakaskokemus? Takkuaako tarjoamanne palvelun käyttöönotto? Lähtevätkö potentiaaliset ostajat kilpailijan kyytiin? Osaako yrityksesi palvella ja sitouttaa asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla? Missä mättää ja mikä toimii? Otetaan yhdessä selvää.

OPI TEHOKAS JA KÄYTÄNNÖNLÄHEINEN MENETELMÄ

Digi-CXJM (Digital Customer Experience Journey Mapping) on asiakaskokemuksen kehittämiseen suunniteltu menetelmä, jonka avulla saatuja tuloksia voi nopeasti hyödyntää käytännössä. Järjestämme yhdessä Tiedon kanssa aamupäivän mittaisen työpajan, jonka aikana tutustumme simuloituun asiakasmatkaan ja etsimme sen kriittiset pisteet. CXJM-menetelmän avulla löydämme yhdessä keinot, joilla ostamisen matka toteutetaan digitaalisessa ympäristössä parhaalla mahdollisella tavalla. Menetelmä on toimialariippumaton ja sopii sekä B2B- että B2C-yrityksille. Työpaja on yrityksellenne maksuton. Digi-CXJM on takuuvarma tapa kehittää asiakaskokemusta. Ja mikä parasta – työpajassa on hauskaa.

OHJELMA

28.03.2019, 09:00 - 12:00

Tieto, Keilalahdentie 2, Espoo

 

8.30

Tarjolla aamupalaa 

 
 

9.00

Tervetuloa ja johdatus työpajaan

Työpajatyöskentely:

  • Tutustumme fiktiivisen asiakkaan, Rolfin, matkaan askel askeleelta.
  • Tarkastelemme niin ostokokemusta kuin palvelun käyttöönottoakin.
  • Määrittelemme asenteet ja asiat, jotka vaikuttavat Rolfin asiakaskokemukseen.
  • Tunnistamme asiakkaan tarpeet ja motiivit.
  • Suunnittelemme, miten yrityksen on muutettava toimintaansa, jotta asiakaskokemus paranee.
 
 

12.00

Työpajaosuus päättyy.

Osallistujien on mahdollisuus jäädä lounaalle. Lounas on maksuton.