Hyppää sisältöön

Helsinki 14 on uudenlainen virtuaalitoimisto

syyskuu 11, 2020
Eija Väliranta

Helsinki 14 on uusi, raja-aitoja kaatava virtuaalitoimisto, jonka perustajien joukossa on ID BBN:n toimitusjohtaja Timo Kruskopf.

Helsinki 14 Virtual Agency kokoaa yhteen brändin, strategian, muutosjohtamisen, digitaalisten palveluiden, viestinnän, analytiikan ja automatisoituvan markkinoinnin taitajat. Idea uudenlaiseen kollektiiviin syntyi perustajajäsenten omista kokemuksista ja markkinoinnin muutoksesta.

Digitaalisuus on yksi, muuta ei suinkaan ainoa, syy markkinoinnin muutokseen.

–      Kaikki toimistot ovat joutuneet erikoistumaan johonkin markkinoinnin osa-alueeseen. Asiakas kuitenkin tarvitsee monipuolisesti eri alueiden osaamista, mutta nyt ollaan tilanteessa, jossa mikään toimisto ei pysty enää tarjoamaan kaikkea yksin, Timo sanoo.

Helsinki 14 pystyy nopeasti muodostamaan asiakkaan tarpeisiin sopivan tiimin toimistorajoista riippumatta.

–      Helsinki 14 -konseptissa on paljon samaa kuin elokuvatuotannoissa: produktioon kerätään siihen parhaiten sopivat tekijät. Juuri tämän joustavuuden olemme kloonanneet kollektiiviimme.

Starttivaiheessa Helsinki 14:n muodostavat Timo Kruskopfin lisäksi Jari Aalto-SetäläKalle Laine, Adventure Clubin Kimmo Timonen, iloomin ja Kreabin Sari Siikasalmi, Lil’More Creativen Vesa Piltonen sekä luovat suunnittelijat Mika Aalto-Setälä ja Harri Erma.

–      Kollektiivin mukanaan tuoma erikoisalojen osaaminen ja asiantuntijuus laajentavat ID BBN:n palvelupalettia merkittävästi – ja se taas koituu asiakkaidemme hyödyksi, Timo sanoo.

Lue uutinen Markkinointi & Mainonta -lehdestä.

Eija Väliranta

Search