Hyppää sisältöön

ID BBN on LinkedIn Agency Champions -voittaja 2020

lokakuu 6, 2020
Eija Väliranta

Customer leadimme Marjut ja Tiina menestyivät Suomen LinkedIn Agency Champions -koulutussarjan kilpailussa. Kotiintuomisena oli ykkössija peräti kahdessa eri kategoriassa.

Lue uutinen Fonectan sivuilta.

Kerroimme elokuussa, että Customer leadimme Marjut Herranen ja Tiina Haapanen ovat mukana Suomen LinkedIn Agency Champions -koulutussarjassa, jossa syvennetään LinkedIn-osaamista.

Koulutussarjaan liittyy myös kilpailu, jossa kisataan kolmessa eri kategoriassa: Brand, Performance ja Impact. ID BBN voitti näistä kaksi jälkimmäistä. Marjut Herranen nappasi Performance-sarjan voiton Outokummun keissillä ja Tiina Haapanen voitti Impact-kategorian.

Performance-sarjassa palkintokriteerinä on laadun ja määrän tasapaino. Kilpailutöissä halutaan nähdä tuloksia, jotka saavuttavat tai ylittävät tavoitteet.

Tuomaristo kommentoi Marjutin kilpailutyötä seuraavasti: ”Vaikka kampanjan kohdeyleisöt olivat erittäin kilpaillulta markkina-alueelta, onnistuttiin kampanjalla silti saavuttamaan erinomaiset tulokset varsinkin liidien määrässä ja laadussa. Kampanjassa keskityttiin sekä laatuun että määrään. Kampanjan kulku oli mietitty hyvin hankinnasta hoitovaiheeseen, ja muut kanavat kampanjassa oli osuvasti valittu.”

Impact-kategoriaan puolestaan ei voi jättää kilpailutyötä, vaan siinä palkitaan henkilö, joka on aktiivinen tiedon jakaja niin ryhmässä kuin yrityksessäkin. ”Kysyy, haastaa, kyseenalaistaa. On vaikuttaja.”

Tuomariston mukaan Tiina oli alusta saakka aktiivinen sekä itse Agency Champions -koulutuksessa että hakiessaan lisätietoa muualta. ”Tiina sovelsi oppeja omaan työhönsä. Hänestä näkee, että hän tekee työtä kyltymättömällä innolla ja sydämellä.”

Tuomaristoon kuuluivat:

Salla Vainionpää, LinkedIn Partner Manager

Markus Rintala, Digital Operations Manager

Emmi Mikkola, LinkedIn Relationship Manager

Sepideh Dundon, Partner Manager EMEA

Lara Julio, LinkedIn Market Development

LinkedIn Agency Champions on media- ja mainostoimistoille suunnattu koulutussarja, jossa syväsukelletaan LinkedIn-mainontaan. Helmikuussa 2020 alkaneeseen koulutukseen osallistui Suomessa 28 oppilasta 15 toimistosta.

Eija Väliranta

Search