Hyppää sisältöön

Mitä opimme itsestämme tänä vuonna?

toukokuu 12, 2021
Eija Väliranta

Olemme peranneet Vuoden Toimisto 2021 -tutkimuksessa saamamme palautteen. Ja reagoineet siihen saman tien. Nyt voit antaa meille palautetta 24/7.

Vuoden Toimisto -tutkimus on tärkein yksittäinen palautekanavamme, ja siitä saamamme informaatio on ensiarvoisen tärkeää toimintamme kehittämisessä.

Käymme tutkimusraportit tarkasti läpi johtoryhmässä ja asetamme asiakkailtamme saamamme palautteen perusteella ID BBN:n toiminnalle selkeitä tavoitteita. Saamamme palaute heijastuu siis suoraan siihen, mitä teemme.

Vuoden Toimisto -tutkimusraportti paljastaa vuosittain myös sen, miten pärjäämme kilpailijoihimme verrattuna. Kyseinen tieto on meille kultaakin kalliimpaa. ID BBN on kansainvälinen toimija, joten luonnollisesti olemme erittäin kiinnostuneita myös siitä palautteesta, jota saamme Suomen ulkopuolelta.

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

– No ei mennyt aivan niin hyvin kuin viime vuonna, jolloin olimme yksi finalisteista, ID BBN:n asiakaskokemuksen kehittämisestä vastaava VP Susanna Juusti sanoo.

Asiakkaamme ovat toivoneet meiltä aktiivisempaa yhteydenpitoa aikaisemminkin, ja koronavuoden aikana toive on korostunut entisestään.

– Asiakkaamme haluavat aktiivista ja avointa keskusteluyhteyttä, uusia ideoita ja ehdotuksia. Saimme palautetta myös siitä, että meillä ei ole käytössä yhteistyön arvioinnin metodeja. Olemme tehneet näiden toiveiden perusteella korjausliikkeitä jo nyt, Susanna sanoo.

Voit antaa meille palautetta koska vain!

Jos olet asiakaslistallamme, olet jo varmasti saanut meiltä sähköpostin ja pyynnön antaa palautetta yhteistyöstämme. Lähetämme asiakaspalautekyselyitä tästä lähtien säännöllisesti pitkin vuotta.

Voit myös antaa meille palautetta alla olevasta linkistä. Palautelinjamme on auki 24/7.

Anna meille palautetta

Vuoden Toimisto 2021 -tutkimus

Regin vuosittainen koko markkinointiviestintälan kattava asiakas- ja toimialatutkimus Vuoden Toimisto järjestettiin Suomessa viidettä kertaa. Mukana kilpailussa oli 53 toimistoa.

Tutkimukseen osallistui ja vastasi yli 1 000 markkinointipäättäjää. Voittajat valikoituivat 14 asiakastyytyväisyyskriteerin perusteella.

Voittajat paljastettiin online-gaalassa 11.3.2021. Oman kategoriamme, eli Markkinointiteknologiatoimistot – myyntikate yli 2 miljoonaa euroa, voitti Suomen Digimarkkinointi. Onnittelemme tutkimuksen voittajia!

Eija Väliranta

Search