Hyppää sisältöön

Smart Commerce 2021 – katso tallenne tapahtumasta

helmikuu 8, 2021
Eija Väliranta

Smart Commerce 2021 -tapahtuma toi tammikuun lopussa vähittäiskaupan ja verkkokaupan toimijat saman pöydän ääreen keskustelemaan haasteista, mahdollisuuksista ja tavoista, joilla digitaalista muutosta voi vauhdittaa. Tilaisuudessa muun muassa pohdittiin, miten perinteisistä verkkokaupan malleista siirrytään kokemuslähtöisiin ja asiakas-, data- ja brändikeskeisiin malleihin.

ID BBN:n Henrik Lagercrantz ja SOK:n Johanna Koskela keskittyivät puheenvuorossaan SOK:n tapaan tavoitella liikevaihdon kasvua ketterän markkinoinnin, kattavan datan ja syvällisen asiakastuntemuksen avulla.

Kuinka data jalostetaan näkemykseksi ja minkälaisia käytäntöjä, rakenteita, työkaluja ja johtamismallia liikevaihdon kasvuun tähtäävä markkinointi vaatii?

Katso englanninkielinen tallenne tapahtumasta: Establishing a revenue driven marketing function

Johanna Koskela, SOK & Henrik Lagercrantz ID BBN | Smart Commerce 2021 from Business Insight Group on Vimeo.

PS Käsittelimme samaa aihetta myös Myyttikesteillämme. Jos haluat kuulla Johannan ja Henrikin esityksen suomeksi, katso webinaaritallenne:

Eija Väliranta

Search