Hyppää sisältöön

Visma Software ja Atea nappasivat finaalipaikat Markie Awardsissa

maaliskuu 22, 2018
ID BBN

Visma Software ja Atea pääsevät kisaamaan voitoista maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa! Oracle Marketing Cloudin järjestämässä modernin markkinoinnin kilpailussa suomalaisyritysten rinnalla kilpailee jopa 10 miljardin dollarin liikevaihdolla varustettuja suuryrityksiä.
ID BBN:n Visma Softwarelle toteuttama, käyttäjäkokemusta mittaava kokonaisuus kisaa kategoriassa “Best overall customer experience”, jossa palkintoa tavoittelee myös mm. Schibsted Media group ja Cisco. Visma Softwaren Marketing Automation Manager Pasi Örn on ehdokkuudesta hyvinkin mielissään:
– Tuntuu huikealta päästä finalistien joukkoon! Yhteistyö ID BBN:n kanssa on ollut alusta saakka loistavaa – pidämme heidän asenteestaan, siitä että kaikki hoituu ja aina löytyy ratkaisu. Olemme yhdessä rakentaneet niin uskomattomia asioita etten itsekään tahdo uskoa.
It-infrastruktuuritoimittaja Atea ylsi ID BBN:n toteuttamalla ekosysteemillään finalistiksi ”Best digital marketing ecosystem” -kategoriassa. Kanssakilpailijoihin lukeutuu mm. Vodafone, Jetstar ja Infosys.
– Kisaamme kovassa seurassa! Tämä on ollut huikea transformaatio-matka, jonka tavoitteena on ollut ylivertaista asiakaskokemusta tuottava dataohjattu markkinointi, toteaa Atean Marketing Director Hanna Vesenterä innoissaan.
Aiempina vuosina ID BBN on luotsannut mm. Ruukin, AGAn, Atean ja F-Securen voittoon tai vähintään finalisteiksi samaisessa kilpailussa.
Eikä tässä vielä kaikki – Visma Softwaren Suunta -sisältöhubi pääsi Grand One -kilpailun shortlistalle Grand One X Google -erikoiskategoriassa, jonka finalistit valittiin kaikkien töiden joukosta!

Lue Juliuksen blogi aiempien vuosien Markies-menestyksestä.

ID BBN
ID BBN on Pohjoismaiden johtava automaatioasiantuntija ja asiakaskokemuksen kehittäjä.

Search