Skip to contentSkip to navigation
@

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä!x

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!



TUTUSTU moderniin markkinointiin OPPAILLAMME

TUTUSTU moderniin
markkinointiin OPPAILLAMME

Rutkasti hyödyllistä tietoa tarjoavat modernin markkinoinnin oppaamme ovat vain yhteystietojen täytön takana. Syvenny asiakkaan matkaan, lue miten myynti hyötyy automaatiosta ja mitä mahdollisuuksia automaatiolla on tarjota, vertaa eri järjestelmiä ja paljon muuta... Täytä tietosi ja saat silmänräpäyksessä käyttöösi kattavat modernin markkinoinnin oppaamme.

Materials Navigation

  • OMAT oppaamme
  • oraclen oppaat
  • järjestelmävertailut
Materials 01

Starttiopas Markkinoinnin Automaatioon

Tutustu markkinoinnin automaation perustoimintoihin markkinoinnin, myynnin ja johdon näkökulmasta ja poimi vinkit työkalun valintaan!

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 02

Asiakkaan matka

Opi tuntemaan asiakkaasi ja kuljettamaan häntä tuntemattomasta nettikontaktista ostavaksi asiakkaaksi.

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 03

GDPR guide (engl.)

Oletko epävarma uuden tietosuoja-asetuksen vaikutuksista markkinointitoimenpiteisiin? Englanninkielisestä oppaasta löydät ohjeet uuden tietosuoja-asetuksen vaatimien muutosten toteuttamiseen!

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 03

Puhu markkinointiteknologiaa! (engl.)

Markkinointiin ja teknologiaan liittyvät käsitteet muuttuvat jatkuvasti. Jotta pysyisit kartalla, teimme englanninkielisen sanakirjan, josta löydät hyödyllisimmät sanat selityksineen!

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 03

Nordic marketing automation sophistication index 2018 (engl.)

Syväluotaavaan Nordics Marketing Automation -tutkimukseen perustuva raportti paljastaa mitä etuja MA on tuonut markkinoijille, millaisia haasteita he ovat kohdanneet, miten he investoivat markkinoinnin automaatioon ja paljon muuta!

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Markkinoinnin automaation perusteet (engl.)

Hauska ja interaktiviinen video joka kertoo, mistä markkinoinnin automaatiossa on oikeastaan kyse.

katso video »
Video banner
Materials 01

Lead Scoring -opas modernille markkinoijalle (engl.)

Liidien pisteytyksessä eri liidejä verrataan keskenään perustuen ostovalmiuteen ja tuottopotentiaaliin. Sitä kautta liidejä voidaan priorisoida ja varmistaa, että parhaisiin liideihin ollaan heti yhteydessä.

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 02

Markkinoinnin automaatiosta selkokielellä (engl.)

Jotta yritys saisi parannettua asiakaskokemusta, sen on huomioitava aktiivisen ja itsenäisen ostajan tarpeet digitaalisen asiakasmatkan jokaisessa vaiheessa. Tämä opas tutustuttaa markkinoinnin automaation perusteisiin.

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 03

Liidinurturointi - opas modernille markkinoijalle (engl.)

Yrityksellä ei ole varaa hylätä liidejä, jotka eivät vielä ole konvertoituneet asiakkaiksi. Kun näitä liidejä jalostetaan, ne voivat suoraan vaikuttaa myyntitulokseen.

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 01

Mobiilimarkkinointi (engl.)

Tämä opas paljastaa viisi avaintekijää, jotka sinun on mobiilimarkkinoinnissa huomioitava!

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 02

Sisältömarkkinointi (engl.)

Sisältömarkkinointi ohjaa markkinointiorganisaation ja sen kohderyhmän vuorovaikutusta. Tästä oppaasta saat vinkkejä siihen, miten erotut massasta ja miten onnistut sitouttamaan potentiaaliset asiakkaasi.

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 03

Näin myyt markkinoinnin automaation johtajille (engl.)

Tee tehokas markkinoinnin automaatioon liittyvä myyntipuhe, joka vakuuttaa toimitusjohtajan, talousjohtajan tai it-johtajan.

LATAA OPAS TÄSTÄ »
Materials 01

2017 Globaali CMO -tutkimus (engl.)

Lue millä tavoin b2b-markkinointijohtajat muokkaavat markkinoinnin strategioitaan organisaation kasvutavoitteiden tueksi ja perehdy b2b-markkinointistrategioihin vaikuttaviin, ajankohtaisiin trendeihin.

LATAA OPAS TÄÄLTÄ »
Materials 02

2017 Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Hubs (engl.)

Monikanavainen markkinointihubi ohjaa yrityksen viestintää kuluttajien suuntaan, eri viestinnän kanavissa (esim. nettisivut, mobiili, some, suoramarkkinointi, call centerit, maksettu mediamainonta, s-posti). Katso, mihin eri palvelutoimittajat sijoittuvat Gartnerin neliössä!

LATAA OPAS TÄÄLTÄ »

Täytä lomake ja saat kaikki sisällöt käyttöösi!

Asiakastieto on yritykselle arvokasta valuuttaa. Yritys tarjoaa ladattavaksi laadukasta sisältöä ja kiitokseksi lataaja esittelee itsensä. Yritys voi tämän jälkeen analysoida ketkä palveluista ovat kiinnostuneita ja räätälöidä viestintää tiedon perusteella.

 

Kiitos!

Tiedot lähetettiin onnistuneesti. Kaikki dokumentit ovat nyt vapaasti ladattavissa.

 

Jos sivu ei päivity automattisesti, paina tästä.