Viime vuonna pureuduimme B2B-myyttikesteillä peräti seitsemään B2B-markkinoinnin osa-alueeseen.
Keväällä 2021 webinaarisarjamme sai jatkoa. Tarkastelimme asiantuntijavieraidemme kanssa kumppanuuteen, kasvumarkkinointiin ja webinaarien järjestämiseen liitettyjä myyttejä. Tervetuloa katsomaan tallenteita!
Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Saija Korppi, Head of Customer Experience and Digital Marketing, Roche Diagnostics Oy ja Tiina Haapanen, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia
Hyvä markkinointikumppanuus vaatii ja vaalii luottamusta, henkilökemiaa, sitoutuneisuutta, arjen tekoja ja pitkäaikaista läsnäoloa. Molemmilta osapuolilta vaaditaan aina myös oma-aloitteista otetta yhteistyöhön.
Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Johanna Koskela, Marketing Automation and Growth Marketing Lead, SOK ja Henrik Lagercrantz, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia
SOK tavoittelee liikevaihdon kasvua ketterän markkinoinnin, kattavan datan ja syvällisen asiakastuntemuksen avulla. Mutta millaisia käytäntöjä, rakenteita, työkaluja ja johtamismallia tavoitteisiin pääseminen vaatii?
Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Outi Lilja, Marketing Manager, Outokumpu Oyj ja Marjut Herranen, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia
Virtuaalitapahtumat ovat tulleet jäädäkseen ja tapahtuma-alustojen mahdollisuudet lisääntyvät koko ajan – omaksu parhaat webinaarikäytännöt saman tien.