Hyppää sisältöön

B2B-myyttikestit 2021 –
aiheina kumppanuus, kasvumarkkinointi ja webinaarit

Mielenkiintoisia asiantuntijavieraita ja konkreettisia esimerkkejä B2B-markkinoinnista

Viime vuonna pureuduimme B2B-myyttikesteillä peräti seitsemään B2B-markkinoinnin osa-alueeseen.

Keväällä 2021 webinaarisarjamme sai jatkoa. Tarkastelimme asiantuntijavieraidemme kanssa kumppanuuteen, kasvumarkkinointiin ja webinaarien järjestämiseen liitettyjä myyttejä. Tervetuloa katsomaan tallenteita!

Myytti: ”Asiakas määrää tahdon ja tahdin, kumppanin tehtävä on vain toteuttaa toiveet.”

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Saija Korppi, Head of Customer Experience and Digital Marketing, Roche Diagnostics Oy ja Tiina Haapanen, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia

Hyvä markkinointikumppanuus vaatii ja vaalii luottamusta, henkilökemiaa, sitoutuneisuutta, arjen tekoja ja pitkäaikaista läsnäoloa. Molemmilta osapuolilta vaaditaan aina myös oma-aloitteista otetta yhteistyöhön.

  • Maailma muuttuu, muuttuuko kumppanuus?
  • Määrääkö asiakas tahdon ja tahdin?
  • Mitä jos asiakas oppii tekemään kaiken itse?
  • Kumppanuuden hyvät käytännöt

Myytti: ”Ei konsernin markkinointiorganisaatiota voi kvartaalissa uudistaa.”
Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Johanna Koskela, Marketing Automation and Growth Marketing Lead, SOK ja Henrik Lagercrantz, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia

SOK tavoittelee liikevaihdon kasvua ketterän markkinoinnin, kattavan datan ja syvällisen asiakastuntemuksen avulla. Mutta millaisia käytäntöjä, rakenteita, työkaluja ja johtamismallia tavoitteisiin pääseminen vaatii?

  • Kasvumarkkinoinnin parhaat käytännöt
  • Liikevaihdon kasvuun tähtäävän markkinointitiimin anatomia
  • Miten dataa hyödynnetään kasvumarkkinoinnissa?
  • Markkinointitavan muutoksessa tarvitut työkalut ja teknologiat ​

Myytti: ”Ei webinaareilla voi erottautua – kaikki muutkin järjestävät niitä.”
Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Outi Lilja, Marketing Manager, Outokumpu Oyj ja Marjut Herranen, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia

Virtuaalitapahtumat ovat tulleet jäädäkseen ja tapahtuma-alustojen mahdollisuudet lisääntyvät koko ajan – omaksu parhaat webinaarikäytännöt saman tien.

  • Minkälaisen yrityksen työkalu webinaari on?
  • Kohdeyleisö webinaariyleisöksi
  • Tehokas kutsuprosessi
  • Vältä aloittelijan mokat – katsaus lähetystekniikkaan ja parhaisiin käytäntöihin

Search