PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

B2B-MYYTTIKESTIT 2021 – AIHEINA KUMPPANUUS, KASVUMARKKINOINTI JA WEBINAARIT

Luvassa mielenkiintoisia asiantuntijavieraita ja konkreettisia esimerkkejä B2B-markkinoinnista

Viime vuonna pureuduimme B2B-myyttikesteillä peräti seitsemään B2B-markkinoinnin osa-alueeseen.

Nyt webinaarisarjamme saa jatkoa. Tarkastelemme asiantuntijavieraidemme kanssa kumppanuuteen, kasvumarkkinointiin ja webinaarien järjestämiseen liitettyjä myyttejä.

Myytti: ”Asiakas määrää tahdon ja tahdin, kumppanin tehtävä on vain toteuttaa toiveet.”

Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Saija Korppi, Head of Customer Experience and Digital Marketing, Roche Diagnostics Oy ja Tiina Haapanen, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia

Hyvä markkinointikumppanuus vaatii ja vaalii luottamusta, henkilökemiaa, sitoutuneisuutta, arjen tekoja ja pitkäaikaista läsnäoloa. Molemmilta osapuolilta vaaditaan aina myös oma-aloitteista otetta yhteistyöhön.

  • Maailma muuttuu, muuttuuko kumppanuus?

  • Määrääkö asiakas tahdon ja tahdin?

  • Mitä jos asiakas oppii tekemään kaiken itse?

  • Kumppanuuden hyvät käytännöt

Myytti: ”Ei konsernin markkinointiorganisaatiota voi kvartaalissa uudistaa.”

Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Johanna Koskela, Marketing Automation and Growth Marketing Lead, SOK ja Henrik Lagercrantz, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia

SOK tavoittelee liikevaihdon kasvua ketterän markkinoinnin, kattavan datan ja syvällisen asiakastuntemuksen avulla. Mutta millaisia käytäntöjä, rakenteita, työkaluja ja johtamismallia tavoitteisiin pääseminen vaatii?

  • Kasvumarkkinoinnin parhaat käytännöt

  • Liikevaihdon kasvuun tähtäävän markkinointitiimin anatomia

  • Miten dataa hyödynnetään kasvumarkkinoinnissa?

  • Markkinointitavan muutoksessa tarvitut työkalut ja teknologiat ​

Myytti: ”Ei webinaareilla voi erottautua – kaikki muutkin järjestävät niitä.”

Keskiviikko, 3.3. klo 9

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Outi Lilja, Marketing Manager, Outokumpu Oyj ja Marjut Herranen, ID BBN
Webinaarin kesto: 30 minuuttia

Virtuaalitapahtumat ovat tulleet jäädäkseen ja tapahtuma-alustojen mahdollisuudet lisääntyvät koko ajan – omaksu parhaat webinaarikäytännöt saman tien.

  • Minkälaisen yrityksen työkalu webinaari on?

  • Kohdeyleisö webinaariyleisöksi

  • Tehokas kutsuprosessi

  • Vältä aloittelijan mokat – katsaus lähetystekniikkaan ja parhaisiin käytäntöihin

Kiitos ilmoittautumisesta. Saat kohta vahvistuksen sähköpostiisi.

Ilmoittaudu mukaan B2B-myyttikesteille

Saat muistutusviestin ja osallistumislinkin sähköpostiisi aina ennen webinaaria.

Haluan ilmoittautua seuraaviin webinaareihin:

Hyvän markkinointikumppanuuden askelmerkit
      Ke, 27.1. klo 09


Kannattavaa kasvumarkkinointia – esimerkkejä etulinjasta
      Ke, 10.2. klo 09


Webinaari – so last season?
      Ke, 3.3. klo 09


Lataa ilmainen B2B-myyttikestikirja

Viime vuonna mankeloimme B2B-myyttikesteillä peräti 21 erilaista B2B-markkinointiin liitettyä myyttiä. Nyt olemme koonneet myytit asiantuntijaselityksineen yksiin kansiin.

Lataa oma e-kirjasi saman tien!