Hyppää sisältöön

FACE (of) THE FUTURE –
Kasvumarkkinoinnin kolmio: Analytiikka, luovuus & johtaminen

Kasvumarkkinointi perustuu ketterään, dataohjautuvaan työskentelymalliin ja sprinteissä tehtyihin kokeiluihin. Tähtäämme kasvumarkkinoinnilla aina asiakasyrityksemme liikevaihdon kasvattamiseen, myynnin tehostamiseen ja liiketoimintaan liittyvien haasteiden ratkaisemiseen.

ID BBN:ssä kasvumarkkinointia tekee moniosaajatiimi, joka noudattaa ketterän kehityksen periaatteita ja systemaattisia prosesseja. Niiden avulla näemme kokeilujen tulokset nopeasti ja saamme kohdistettua asiakkaan resurssit optimaalisesti.

Face of the Future 2022 – mitä jäi käteen?

Miten hyödynnät datan koko potentiaalin markkinoinnissasi, jotta voit tuottaa asiakkaillesi lisäarvoa? Kysymys, joka varmasti nousee esille jokaisen markkinoinnista vastaavan henkilön uran aikana.

Katso tallenne

Toivottavasti pidit FACE (of) THE FUTURE -markkinointitapahtumasta – erityisesti edustajamme Henrik Lagercrantzin osuudesta, joka käsitteli ansiokkaasti kasvumarkkinointia.

Mikäli et syystä tai toisesta päässyt osallistumaan, voit katsoa ja kuunnella Henrikin konkreettisia ohjeita ja yleisiä neuvoja sisältävän osuuden tallenteena, kun sinulle sopii.

Kuinka datastrategialle rakennetaan raamit

ID BBN:n asiantuntijat osallistuivat FACE [of] THE FUTURE -tapahtuman jälkilöylyihin maaliskuussa 2022. Englanninkielisen Deep Dive -keskustelun aiheena oli asiakasdatasta ammennettava lisäarvo.

Katso tallenne ja kuulet

  • käytännönläheisistä käyttötapauksista, joiden avulla voit lähteä kehittämään datastrategiaasi
  • datamaturiteetin arvioinnista ja oman maturiteetin mukaisista toimista
  • dataan ja sen hyödyntämisen liittyvistä käytännön haasteista ja ratkaisuista.

Keskustelijat:
Henrik Lagercrantz, Myynti- ja markkinointiteknologiat -yksikön johtaja, ID BBN
Robert Nygård, Data & Insight -yksikön johtaja, ID BBN
Markku Alikoski, johtava järjestelmäarkkitehti, ID BBN

Matti Aalto-Setälä

Jäikö kysyttävää? Varaa aika asiantuntijallemme

Haluaisitko tietää lisää kasvumarkkinoinnista? Onko mielessäsi jokin tietty kysymys? Kasvumarkkinoinnin asiantuntijat ovat käytössäsi – varaa Matin kalenterista aika!

 

ID BBN – Simplifying the complexity in modern marketing and leadership

Search