Kasvumarkkinointi perustuu ketterään, dataohjautuvaan työskentelymalliin ja sprinteissä tehtyihin kokeiluihin. Tähtäämme kasvumarkkinoinnilla aina asiakasyrityksemme liikevaihdon kasvattamiseen, myynnin tehostamiseen ja liiketoimintaan liittyvien haasteiden ratkaisemiseen.
ID BBN:ssä kasvumarkkinointia tekee moniosaajatiimi, joka noudattaa ketterän kehityksen periaatteita ja systemaattisia prosesseja. Niiden avulla näemme kokeilujen tulokset nopeasti ja saamme kohdistettua asiakkaan resurssit optimaalisesti.
Miten hyödynnät datan koko potentiaalin markkinoinnissasi, jotta voit tuottaa asiakkaillesi lisäarvoa? Kysymys, joka varmasti nousee esille jokaisen markkinoinnista vastaavan henkilön uran aikana.
Toivottavasti pidit FACE (of) THE FUTURE -markkinointitapahtumasta – erityisesti edustajamme Henrik Lagercrantzin osuudesta, joka käsitteli ansiokkaasti kasvumarkkinointia.
Mikäli et syystä tai toisesta päässyt osallistumaan, voit katsoa ja kuunnella Henrikin konkreettisia ohjeita ja yleisiä neuvoja sisältävän osuuden tallenteena, kun sinulle sopii.
ID BBN:n asiantuntijat osallistuivat FACE [of] THE FUTURE -tapahtuman jälkilöylyihin maaliskuussa 2022. Englanninkielisen Deep Dive -keskustelun aiheena oli asiakasdatasta ammennettava lisäarvo.
Katso tallenne ja kuulet
Keskustelijat:
Henrik Lagercrantz, Myynti- ja markkinointiteknologiat -yksikön johtaja, ID BBN
Robert Nygård, Data & Insight -yksikön johtaja, ID BBN
Markku Alikoski, johtava järjestelmäarkkitehti, ID BBN
Haluaisitko tietää lisää kasvumarkkinoinnista? Onko mielessäsi jokin tietty kysymys? Kasvumarkkinoinnin asiantuntijat ovat käytössäsi – varaa Matin kalenterista aika!