PYSY ETULINJASSA
JÄTÄ YHTEYSTIETOSI
Kiitos yhteydenotosta!
OTA YHTEYTTÄ

EROTU – PERUSTA PÄÄTÖKSESI DATAAN

Huippusuositun webinaarisarjan kaikki tallenteet katsottavissa nyt!

Menestyviä yrityksiä yhdistää kyky tehdä tarkkoja ja nopeita päätöksiä. Se vaatii suurten datamassojen hallintaa, siivilöimistä ja hyödyntämistä – päätöksenteon tueksi täytyy saada oikeaa dataa oikeaan aikaan.

Neliosainen webinaarisarjamme pureutuu digimarkkinoinnin moniin ulottuvuuksiin. Katso tallenteet ja kuulet mitä tapahtuu, kun markkinointitoimenpiteissä yhdistetään pitkäjänteisyys, suunnitelmallisuus, tuloksellinen tekeminen sekä luovuus.​

 

Markkinoinnin maistuvat alkupalat – katsaus top-of-funneliin

Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Top-of-funnelissa, myyntisuppilon yläpäässä, potentiaaliselle ostajalle tulee tarjota sisältöä, joka sekä korostaa tietoa tarjoavan yrityksen asiantuntemusta että auttaa asiakasta ratkaisemaan ongelmia ja kehittämään omaa bisnestään.

Mutta miten potentiaalinen asiakas saadaan ohjattua tarjolla olevan tiedon pariin? Ja miten erottautua kilpailevien yritysten tarjoamasta tiedosta? Mitä SEO ja SEM tarkoittavat 2020? Ja onko LinkedIn ottamassa todella tulta alleen globaalissa B2B-markkinoinnissa?

Katso webinaaritallenne ja olet askeleen edellä.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Ville Murtojärvi ja Janne Lemmetyinen
Kesto: 40 minuuttia

 

 

Miten erottautua vertailutilanteessa? Voittajaksi bottom-of-funnelissa

Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Liidi on valmis ostamaan, kun hän on saavuttanut bottom-of-funnelin eli myyntisuppilon alaosan. Mutta keneltä hän ostaa? Yritykseltä, joka näkee datan avulla asiakkaan tarpeen, optimaalisen ostoajankohdan ja oikean viestintäkanavan, vai yritykseltä, joka lähettää saman viestin kuin funnelin alkupuolellakin?

Katso webinaaritallenne! Opit, miten dataa voi hyödyntää päätöksenteon vauhdittajana, bottom-of-funnelin markkinointitoimenpiteissä ja mikä tärkeintä: kilpailijoista erottautumisessa. Tiivis tietopakettimme keskittyy liikenteen luontiin, kanaviin, sisältöihin, teknologioihin ja tietenkin dataan.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Henrik Lagercrantz ja Matti Aalto-Setälä
Kesto: 40 minuuttia

Kontakti tunnistettu! Mitä seuraavaksi? Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö middle-of-funnelissa

Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Onneksi olkoon! Asiakkaan huomio on herännyt, ja häntä kiinnostaa tarjoamasi palvelu tai tuote. Miten tästä eteenpäin? Miten saamme asiakkaan kiinnostuksen syvenemään?

Asiakkaan matkalla kohti kauppaa tehdään toimenpiteitä, joilla vahvistetaan ostoaikeita ja samalla kerätään tärkeää dataa kontaktista. Markkinoinnin automaatio, asiakasdata ja markkinoinnin ja myynnin saumaton yhteistyö parantavat onnistumisen mahdollisuuksia.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Susan Trast, Outokumpu ja Pasi Örn, Visma Software
Kesto: 50 minuuttia

Mitä, missä, milloin? Varmaa asiakasviestintää datan avulla

Katso webinaaritallenne klikkaamalla kuvaa.

Hyvä asiakasviestintä on järjestelmällistä asiakkuudenhallintaa sen eri vaiheissa. Sellainen vaatii asiakkuuksien nykytilanteen ja funnelivaiheen tuntemista. Hyvä asiakasviestintä on myös yhtä kuin siitä saatava hyöty – jos sisällöstä ei ole sen vastaanottajalle hyötyä, viesti jää huomaamatta. 

Katso webinaaritallenne ja kuulet ajankohtaista asiaa asiakasviestinnästä ja asiakasdatan tärkeydestä. Valaisemme aihetta myös mielenkiintoisten case-esimerkkien avulla.

Webinaarin vetäjä: Susanna Juusti
Asiantuntijat: Marjut Herranen ja Milla Ikonen, HappyOrNot
Kesto: 40 minuuttia

Täsmätuotteen lanseeraus tuulivoimateollisuudelle

Täsmätuotteen lanseeraus tuulivoimateollisuudelle

Paransimme Teknoksen uuden huipputuotteen tunnettuutta tuulivoimasektorin huoltoyrityksissä ympäri Eurooppaa ja Yhdysvaltoja.

Lue koko case
Teräksenlujaa targetointia – case Outokumpu

Teräksenlujaa targetointia – case Outokumpu

Outokumpu voitti Suomen ensimmäisissä LinkedIn Awardseissa Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö -kategorian

Lue miten!